Polsat poprawia wyniki, TVN będzie walczyl ramówką

Po I kwartale widać, że Polsat finansowo radzi sobie coraz lepiej. TVN będzie bronić pozycji, co może sporo kosztować

Dostęp do szybkiego internetu w Polsce Wschodniej to rzadkość

Dostęp do szybkiego Internetu i budowa światłowodów to podstawowy warunek rozwoju wsi

25 tys. ludzi czyta "The Times" na iPadzie

Wydawany przez tego samego wydawcę tygodnik "The Sunday Times" - czyta na iPadach 22 tys. ludzi. Branża waha się czy to dużo czy mało

Sony włącza PlayStation Network

Niemal miesiąc po ataku internetowych przestępców na Sony i jego PlayStation Network japoński gigant zaczął stopniowo włączać usługę dla graczy posiadający...

Facebook płacił za oczernianie Google

Facebook wynajął agencję PR do rozpowszechniania informacji stawiających w złym świetle internetowego potentata – Google'a

Sejm uchwalił dziś ustawę o cyfrowej telewizji naziemnej

Ustawa stwarza podstawy prawne do wprowadzenia w Polsce naziemnej telewizji cyfrowej w miejsce obecnego nadawania analogowego

Agora weryfikuje w dół prognozy dla rynku reklamy

Agora miała w pierwszym kwartale 6,1 mln zł zysku. Mediowa grupa zweryfikowała w dół swoje prognozy dla rynku reklamy na ten rok

Sylwetka Markusa Tellenbacha

Prezes telewizyjnej grupy TVN Markus Tellenbach kieruje nią już prawie dwa lata. Trafił w spółce na trudny czas kryzysu

Dobre wyniki 4fun media

Spółka ogłosiła dziś dobre wyniki za I kwartał i spodziewa się dalszych wzrostów

Wydawcy gier tracą na wyłączeniu platformy PSN

Przedłużająca się przerwa w Sony PlayStation Network zaczyna odbijać się na finansach firm tworzących gry na tę internetową platformę

Reklama
Reklama

Nowe komputery od Google

W połowie czerwca na sklepowych półkach pojawią się laptopy z wnętrzem od Google'a. Ich największy atut - ich uruchomienie zajmie kilka sekund

Ostatni taki rok bez VAT

W ubiegłym roku przychody wydawców książek osiągnęły 2,94 mld zł i o ok. 3 proc. pobiły rekord z 2008 roku

TVN poniżej oczekiwań analityków

Telewizyjna grupa należąca do grupy ITI wykazała się w I kw. stratą wyższą niż spodziewali się analitycy. Wyniosła ona ponad 40 mln zł

Rynek reklamy rośnie, choć powoli

W I kwartale firmy wydały w Polsce na reklamę 1,63 mld zł. W całym roku ich wydatki mogą wzrosnąć rok do roku o 7,7 mld zł

„Wiedźmina 2” kupiło w przedsprzedaży 111 tys. graczy

17 maja premiera nowej gry CD Projektu, należącego do Optimusa

Siła w Internecie

Branża generuje już 35,7 mld zł, czyli 2,7 proc. PKB. Do 2015 r. ma się rozwijać w tempie ok. 14 proc. rocznie, a jej znaczenie w gospodarce przekroczy 4 p...

Belgijscy wydawcy wygrywają z Google

Belgijski sąd apelacyjny uznał, że Google bezprawnie korzystał z treści wydawców

You Tube stawia na filmy w sieci

Najpopularniejszy serwis wideo świata ruszył w USA w sieci z serwisem filmowym. W Internecie udostępni trzy tysiące filmów z największych wytwórni. Ceny bę...

Biznes internetowy będzie się rozwijać w szybkim tempie

W ciągu kilku najbliższych lat wartość biznesu internetowego ma się podwoić. Rynek ten ma rosnąć w tempie 14 proc. rocznie

Przybędzie klientów platform cyfrowych

W pierwszym kwartale abonentów satelitarnej TV przybywało, ale nie tak szybko jak rok temu ponieważ rynek powoli się nasyca

Reklama
Reklama