Trzy kanały prywatnych nadawców i dwa kanały telewizji publicznej wybraliby widzowie programując swój pilot do telewizora. To inaczej niż chciałby rząd w s...
Manifestacja pod Sejmem i wystąpienia ponad 200 osób – tak przebiega publiczne wysłuchanie w sprawie proponowanych przez rząd przepisów dla rynków telewizj...
Prawie 90 proc. Polaków ma smartfon, ale z dostępu do internetu korzysta niecałe 80 proc. 42 proc. używa platform streamingowych, ale nie chcemy zbytnio re...
Wydatki na reklamę w Polsce urosną w 2023 r., ale nieznacznie i wolniej niż cały rynek reklamy w Europie Środkowowschodniej (ang. CEE) – wynika z szacunków...
Gazety w USA pozbywają się komiksu „Dilbert” po tym, jak twórca satyrycznej kreskówki rozpoczął rasistowską tyradę, nazywając czarnych Amerykanów „grupą ni...
"Rzeczpospolita" wciąż na pierwszym miejscu wśród najbardziej opiniotwórczych mediów prasowych. Informacje dziennika inne redakcje w kraju wzmiankowały pon...
51 proc. udziałów Eurozetu ma wydawca „Gazety Wyborczej” po szybkiej poniedziałkowej transakcji. To jego reakcja na – również dzisiejszą - decyzję sądu ape...
Komisja Europejska zakaże używania na telefonach służbowych swoich pracowników TikToka - chińskiej aplikacji do udostępniania krótkich filmików. KE tłumacz...
Komisja Europejska zaprezentowała dziś zestaw działań, które mają wesprzeć budowę gigabitowego internetu w Unii Europejskiej. Operatorzy telekomunikacyjni...
Rosja zablokowała dostęp do The Bell, serwisu informacyjnego założonego przez jednego z czołowych rosyjskich dziennikarzy. To nie pierwszy niezależny porta...
Zaczyna się wojna serwisów streamingowych o budżety reklamowe. Warner Bros. Discovery, właściciel HBO Max i Playera chce być największym graczem w Polsce n...
Ponad połowa z 1000 największych reklamodawców Twittera z września zeszłego roku w styczniu tego roku nie wydawała już żadnych pieniędzy na reklamę na plat...