Nowa aplikacja „Rzeczpospolitej”: cyfrowe i drukowane treści w jednym miejscu

„Rzeczpospolita” uruchomiła nową aplikację mobilną, oferując czytelnikom wygodę i elastyczność w dostępie do treści.

Publikacja: 03.07.2024 07:17

"Rzeczpospolita" prezentuje nową aplikację

"Rzeczpospolita" prezentuje nową aplikację

Foto: materiały prasowe

Jest to pierwsza aplikacja mobilna pozwalająca na pełny dostęp do serwisu i cyfrowego wydania gazety. Od teraz użytkownicy mogą płynnie przełączać się między modułami prezentującymi treści dostępne na stronie rp.pl a materiałami z wersji papierowej. Dodatkowo istnieje możliwość zapisywania artykułów na liście ulubionych i dzielenia się nimi z innymi.

Aplikacja „Rzeczpospolitej”, dostępna na urządzenia z systemami iOS i Android, została zoptymalizowana także dla tabletów. Umożliwia ona użytkownikom płynne korzystanie z pełnego wydania gazety w formacie PDF oraz łatwe przełączanie się między nim a treściami serwisu rp.pl. Dzięki temu czytelnicy mogą się cieszyć wygodą dostępu do informacji w preferowany przez siebie sposób. Po pierwszym uruchomieniu aplikacji użytkownik otrzyma dostęp do dziesięciu artykułów selekcjonowanych specjalnie dla niego przez algorytmy wykorzystujące sztuczną inteligencję.

Czytaj więcej

Polskie patenty są na fali. Młodzi wynalazcy w konkursie "Rzeczpospolitej"

Nowa aplikacja „Rzeczpospolitej”, w porównaniu do innych serwisów informacyjnych, charakteryzuje się przejrzystością, czytelnością i prostotą.

Jedną z kluczowych funkcji aplikacji jest możliwość zapisywania artykułów na liście ulubionych do późniejszego czytania oraz dzielenia się nimi ze znajomymi, m.in. w mediach społecznościowych. Użytkownicy mogą także wymieniać opinie na temat prezentowanych treści. Aplikacja wykorzystuje zaawansowane narzędzia automatyzacji marketingu oraz powiadomienia push, co pozwala na natychmiastowe informowanie użytkowników o najnowszych artykułach i wydarzeniach. Nowa aplikacja umożliwia również bezpośredni zakup subskrypcji. Po zalogowaniu się na konto z aktywnym pakietem, użytkownik zyskuje dostęp do wszystkich zasobów w jednym miejscu.

Reklama
Reklama

Aktualną wersję aplikacji można pobrać na stronie app.rp.pl.

„Rzeczpospolita” jest liderem opiniotwórczości w Polsce, od wielu lat znajdując się w czołówce najczęściej cytowanych mediów w kraju. Według raportu Instytutu Monitorowania Mediów z wynikiem 33 688 cytowań „Rzeczpospolita” zajęła pierwsze miejsce w rankingu ogólnym najbardziej opiniotwórczych mediów w Polsce w 2023 r.

Gremi Media SA wydaje dzienniki „Rzeczpospolita”, „Parkiet”, a także serwisy internetowe (z których korzysta blisko 6,5 mln realnych użytkowników, Gemius Mediapanel, kwiecień 2024), takie jak rp.pl, parkiet.com, historia.uwazamrze.pl, oraz serwisy branżowe, m.in. regiony.rp.pl, zdrowie.rp.pl, edukacja.rp.pl, pieniadze.rp.pl, logistyka.rp.pl, kobieta.rp.pl czy klimat.rp.pl. Ponadto Gremi Media posiada pakiety kontrolne w spółkach e-Kiosk SA oraz Kancelarie RP sp. z o.o.

Jest to pierwsza aplikacja mobilna pozwalająca na pełny dostęp do serwisu i cyfrowego wydania gazety. Od teraz użytkownicy mogą płynnie przełączać się między modułami prezentującymi treści dostępne na stronie rp.pl a materiałami z wersji papierowej. Dodatkowo istnieje możliwość zapisywania artykułów na liście ulubionych i dzielenia się nimi z innymi.

Aplikacja „Rzeczpospolitej”, dostępna na urządzenia z systemami iOS i Android, została zoptymalizowana także dla tabletów. Umożliwia ona użytkownikom płynne korzystanie z pełnego wydania gazety w formacie PDF oraz łatwe przełączanie się między nim a treściami serwisu rp.pl. Dzięki temu czytelnicy mogą się cieszyć wygodą dostępu do informacji w preferowany przez siebie sposób. Po pierwszym uruchomieniu aplikacji użytkownik otrzyma dostęp do dziesięciu artykułów selekcjonowanych specjalnie dla niego przez algorytmy wykorzystujące sztuczną inteligencję.

Reklama
Media
Magda Jethon: Radio Nowy Świat powstało z marzenia, a dziś to stabilna firma
Media
Donald Trump: Mamy nabywcę dla TikToka. Na sprzedaż musi zgodzić się Pekin
Media
Szefowa wyszukiwarek Google’a: AI stworzy wiele możliwości, ale trzeba być ostrożnym
Media
Donald Trump odsuwa termin sprzedaży TikToka. „Nie chce, by aplikacja zniknęła”
Media
Disney broni Dartha Vadera przed AI. „Midjourney to bezdenna studnia plagiatu”
Reklama
Reklama
Reklama
Reklama