Reklama

„Darmowy Netflix” wchodzi do Europy. Druga próba ekspansji

Platforma Tubi zarabia tylko na reklamach, a jej twórca, australijski miliarder Rupert Murdoch, odniósł z nią już ogromny sukces w USA.

Publikacja: 04.07.2024 04:30

Tubi był wcześniej niedostępny w UE z powodu przepisów RODO

Tubi był wcześniej niedostępny w UE z powodu przepisów RODO

Foto: AdobeStock

Platforma Tubi wystartuje już niedługo w Wielkiej Brytanii. Obecnie poza USA serwis streamingowy działa choćby w Kanadzie, Meksyku, Australii, Nowej Zelandii, Ekwadorze, Salwadorze, Gwatemali czy Panamie. Fox Corporation, należące do magnata prasowego Ruperta Murdocha, kupiło amerykańską firmę Tubi w 2020 roku za 440 mln dol. i od tego czasu mocno inwestuje w rozwijanie jej zasobów. Dlatego przejęto też firmę produkcyjną MarVista Entertainment, Tubi ma też umowy licencyjne z koreańską firmą CJ ENM, czy koncernem Warner Bros.

Pozostało jeszcze 90% artykułu

Tylko 19 zł miesięcznie przez cały rok.

Bądź na bieżąco. Czytaj sprawdzone treści od Rzeczpospolitej. Polityka, wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia i psychologia.

Treści, którym możesz zaufać.

Reklama
Media
Już nie telewizja jest najważniejszym nośnikiem reklam dla sklepów. Duża zmiana
Materiał Promocyjny
UltraGrip Performance 3 wyznacza nowy standard w swojej klasie
Media
PSPR Day 2025: Przyszłość komunikacji w erze sztucznej inteligencji
Media
Rada Cyfrowego Polsatu bez Justyny Kulki
Media
„Rzeczpospolita" najbardziej opiniotwórczym medium września
Materiał Promocyjny
Raport o polskim rynku dostaw poza domem
Media
„Rzeczpospolita” z nową ofertą prenumeraty na 2026 r. Wiedza, która się opłaca
Materiał Promocyjny
Manager w erze AI – strategia, narzędzia, kompetencje AI
Reklama
Reklama