Reklama
Rozwiń

Google mierzy ruch na stronach rządu i ministrów

Z narzędzi analitycznych Google'a korzystają witryny prezydenta RP, KPRM i wszystkich resortów – wynika z analizy firmy Gemius.

Prokuratorzy pójdą na wojnę z hakerami

Do końca roku powstanie rządowa strategia cyberbezpieczeństwa.

Grzegorz Hajdarowicz: Jak i dlaczego kupiłem "Rzeczpospolitą"

Moje wydawnictwo ma sprzedawać elitarnej grupie odbiorców treści z obszaru gospodarki i prawa. Nigdy nie bawiłem się w politykowanie – mówi właściciel Grup...

Komisja Europejska pomoże startupom

W Brukseli ruszyły e-konsultacje ze środowiskiem przedsiębiorców i startupów na temat ich pomysłów na rozwój ekosystemu w Europie.

Internauci włączają ad blocki z irytacji, a nie z obaw

Co drugi użytkownik programu blokującego w sieci reklamy korzysta z niego, bo uważa serwowane mu reklamówki za nachalne i nieadekwatne do tego, co przegląd...

Klienci są na razie mało zainteresowani okularami VR

Producenci gier i portale internetowe spodziewają się wielkiej popularności okularów umożliwiających przebywanie w wirtualnej rzeczywistości. Na razie jedn...

Cyfryzacja nie zabije śledczego dziennikarstwa

O tym, jak technologie ułatwiają wykrywanie afer na miarę Panama Papers i umożliwiają nowoczesne finansowanie mediów mówi Jake Batsell z Southern Methodist...

Cyfrowa muzyka w natarciu

Już prawie pół miliona Polaków płaci serwisom takim jak Spotify czy Tidal. Pomimo to sprzedaż klasycznych płyt niemal nie spada.

Reklama cyfrowa na świecie zagarnie prawie jedną trzecią rynku

W przyszłym roku reklamy w cyfrowych mediach przyciągną 29 proc. wszystkich pieniędzy wydanych na promocję na świecie – szacuje sieć domów mediowych Carat....

Najchętniej płacimy w sieci za filmy, książki i aplikacje

Polacy najchętniej płacą w Internecie za oglądanie wideo na żądanie – wynika z najnowszych danych Pentagon Research. W styczniu za dostęp do ulubionych fil...

Netflix wyprodukuje serial w Hiszpanii

To kolejne europejskie państwo po Wielkiej Brytanii, Francji, Włoszech i Niemczech, gdzie serwis będzie produkował lokalny serial.

Ponad połowa domostw nie płaci w Polsce abonamentu

Z opublikowanego w czwartek sprawozdania KRRiT za 2015 r. wynika, że abonament radiowo telewizyjny płaciło w terminie tylko niewiele ponad milion gospodars...

Branża ostrzega przed przeregulowaniem podczas tworzenia jednolitego rynku cyfrowego w Europie

Jak ma wyglądać wdrażanie jednolitego rynku cyfrowego w Europie, to wciąż wielka niewiadoma. Branża ostrzega, czego lepiej nie przeregulować.

Wydawcy stawiają na nowości

Brytyjski „Independent" uznał, że jest na tyle silny w sieci, by radzić sobie bez wydania papierowego. W tradycyjnych mediach zachodzą wielkie zmiany.

Trzeba mieć wizję, a potem dopasować do niej narzędzia

Kluczowe jest dziś dla wydawców, żeby szeroko eksperymentować – mówi Colin Bodell, wiceprezes ds. technologii w grupie wydawniczej Time Inc.

Ben Barokas: blokowanie reklam przy pomocy adblocków sprawi, że z sieci zniknie wiele treści

Jeśli nic się w sprawie adblocków nie zmieni, z sieci zniknie wiele treści, a tego chyba nikt nie chce – ostrzega Ben Barokas, szef firmy Sourcepoint, któr...

Yahoo czeka na oferty

Do 11 kwietnia Yahoo czeka na wstępne oferty od zainteresowanych kupnem działu internetowego amerykańskiego koncernu.

Playboy Enterprises szuka kupca

Playboy Enterprises bada rynek pod kontem sprzedaży całego imperium Hugh Hefnera.

Microsoft pomoże studentom z innowacyjnymi pomysłami

Trwa konkurs technologiczny dla studentów Imagine Cup. Wydarzenie organizowane przez Microsoft, ma na celu nie tylko wyłonienie najbardziej innowacyjnych p...

KPMG: Polacy coraz częściej wykorzystują kanały online do zakupu i obsługi usług telekomunikacyjnych

Rodzimi konsumenci cyfrowi chcą częściej wykorzystywać kanały online do zakupu i obsługi usług telekomunikacyjnych – wynika z najnowszego raportu KPMG.