Reklama
Rozwiń
Reklama

Mediacom największym domem mediowym

Trójka największych domów mediowych działających w Polsce to Mediacom, Starcom i MEC – wynika ze wstępnego podsumowania rynku przez audytora branży reklamowej Stars.

Aktualizacja: 31.07.2016 20:53 Publikacja: 31.07.2016 19:10

Najwieksze domy mediowe w Polsce

Foto: Rzeczpospolita

Stars od ubiegłego roku przygotowuje własny ranking domów mediowych będący alternatywą dla jedynego dotychczas tego typu zestawienia na rynku opracowywanego przez międzynarodową organizację Recma. W przeciwieństwie do Recmy, która podsumowuje obsługiwane przez domy mediowe budżety reklamowe firm, Stars porządkuje domy mediowe według ich raportowanych przychodów.

Z tak przygotowanego najnowszego wstępnego zestawienia audytora wynika, że największym domem mediowym w Polsce w 2015 roku był Mediacom, który obsługiwał już wtedy m.in. Coca-Colę i Lidla, a w tym roku dołączył do nich Play. Szefowa Mediacomu w Polsce Agnieszka Kosik została uznana za AdMana roku 2015 w konkursie organizowanym przez miesięcznik „Press".

RP.PL i The New York Times w pakiecie za 199zł!

Kup roczną subskrypcję w promocji Black Month - duet idealny i korzystaj podwójnie!

Zyskujesz:

- Roczny dostęp do The New York Times, w tym do- News, Games, Cooking, Audio, Wirecutter i The Athletic.

- RP.PL- twoje rzetelne i obiektywne źródło najważniejszych informacji z Polski i świata z dodatkową weekendową porcją błyskotliwych tekstów, wnikliwych analiz i inspirujących rozmów w ramach magazynu PLUS MINUS.

Reklama
Media
Media lokalne wobec algorytmów i fake newsów
Materiał Promocyjny
Aneta Grzegorzewska, Gedeon Richter: Leki generyczne też mogą być innowacyjne
Media
Spotify zaskakuje wynikami. Zysk operacyjny wyższy niż przewidywano
Media
Pełny dostęp do wiedzy, analiz i prognoz rynkowych tylko z „Parkietem”
Media
Już nie telewizja jest najważniejszym nośnikiem reklam dla sklepów. Duża zmiana
Materiał Promocyjny
Osiedle Zdrój – zielona inwestycja w sercu Milanówka i… Polski
Media
PSPR Day 2025: Przyszłość komunikacji w erze sztucznej inteligencji
Reklama
Reklama