Aktualizacja: 02.08.2016 06:53 Publikacja: 01.08.2016 19:54
1 zdjęcie
ZobaczFoto: ROL
W przypadku igrzysk olimpijskich w Rio de Janeiro TVP będzie jedynym nadawcą w kraju. Jej reklamowe przychody z relacji przy tym wydarzeniu będą więc wyższe niż te z Euro 2016, gdzie gros pieniędzy reklamodawców zgarnął Polsat.
– Wpływy TVP z Rio mogą być wyższe niż te z Euro 2016 (ok. 20 mln zł vs. 16 mln zł w przypadku Euro). Stacja będzie jedyną na żywo transmitującą imprezę, a Polacy w kilku dyscyplinach (np. lekkoatletyka, siatkówka) dają nadzieję na dużą popularność transmisji – uważa Joanna Nowakowska, menedżer ds. komunikacji i analiz rynkowych w domu mediowym MEC.
Rosną koszty produkcji filmowych i telewizyjnych. Dlatego największe niezależne studio produkcyjne w Polsce przy...
„Rzeczpospolita Nauka” to nowy magazyn w portfolio wydawnictwa Gremi Media, który zabierze czytelników w fascynu...
Prezydent Stanów Zjednoczonych Donald Trump znalazł kolejny sektor tamtejszej gospodarki, który zamierza chronić...
Piętrzą się problemy TikToka. Irlandzki urząd ochrony danych nałożył w piątek na platformę karę w wysokości 530...
Chiński serwis społecznościowy TikTok ogłosił, że zainwestuje 1 mld euro w nowe centrum danych w Europie. Ma ono...
Lenovo jest liderem rynku komputerów PC w Polsce. Motorola jest tu jednym z liderów rynku smartfonów.
Masz aktywną subskrypcję?
Zaloguj się lub wypróbuj za darmo
wydanie testowe.
nie masz konta w serwisie? Dołącz do nas