Reklama

Facebook będzie rósł, ale wolniej

W pozostałych dwóch kwartałach tego roku reklamowe wpływy facebooka będą rosły wolniej niż dotychczas –zapowiedział zarząd platformy, z której korzysta już 1,71 mld ludzi na świecie.

Publikacja: 28.07.2016 16:51

Facebook będzie rósł, ale wolniej

Foto: Bloomberg

Liczna osób, które odwiedzają największą platformę społecznościową na świecie wzrosła rok do roku o 15 proc. Zdecydowana większość użytkowników – 1,57 mld – korzysta z Facebooka ze smartfonów – dziennie jest to 1,03 mld (przy 1,13 mld osób korzystających z Facebooka codziennie ze wszystkich urządzeń). Komunikator WhatsApp ma już miesięcznie ponad 1 mld użytkowników, Instagram: 500 mln.

Przychody reklamowe giganta wynosiły w II kwartale 6,24 mld dol. i były aż o 63 proc. wyższe niż rok wcześniej, gros z nich pochodziło z reklamy mobilnej (84 proc.). Całkowite przychody Facebooka sięgały 6,44 mld dol. i były o 59 proc. wyższe niż rok wcześniej. Jak jednak podał zarząd spółki, przez najbliższe 12 miesięcy reklamowe wpływy Facebooka będą rosły wolniej niż dotychczas.

Tylko 19 zł miesięcznie przez cały rok.

Bądź na bieżąco. Czytaj sprawdzone treści od Rzeczpospolitej. Polityka, wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia i psychologia.

Treści, którym możesz zaufać.

Reklama
Media
„Rzeczpospolita" najbardziej opiniotwórczym medium września
Materiał Promocyjny
UltraGrip Performance 3 wyznacza nowy standard w swojej klasie
Media
U właściciela TVN znowu gorąco. Burza mózgów w sprawie przyszłości trwa
Media
Nasz dziennikarz wyróżniony prestiżową nagrodą
Media
„Chopin, Chopin” podkopał oczekiwania kin co do frekwencji. Co wypełni lukę?
Materiał Promocyjny
Raport o polskim rynku dostaw poza domem
Media
Znalazły się pieniądze na „Lex Huawei”. Rząd przyjął projekt. Teraz Sejm
Materiał Promocyjny
Manager w erze AI – strategia, narzędzia, kompetencje AI
Reklama
Reklama