Facebook będzie rósł, ale wolniej

W pozostałych dwóch kwartałach tego roku reklamowe wpływy facebooka będą rosły wolniej niż dotychczas –zapowiedział zarząd platformy, z której korzysta już 1,71 mld ludzi na świecie.

Publikacja: 28.07.2016 16:51

Facebook będzie rósł, ale wolniej

Foto: Bloomberg

Liczna osób, które odwiedzają największą platformę społecznościową na świecie wzrosła rok do roku o 15 proc. Zdecydowana większość użytkowników – 1,57 mld – korzysta z Facebooka ze smartfonów – dziennie jest to 1,03 mld (przy 1,13 mld osób korzystających z Facebooka codziennie ze wszystkich urządzeń). Komunikator WhatsApp ma już miesięcznie ponad 1 mld użytkowników, Instagram: 500 mln.

Przychody reklamowe giganta wynosiły w II kwartale 6,24 mld dol. i były aż o 63 proc. wyższe niż rok wcześniej, gros z nich pochodziło z reklamy mobilnej (84 proc.). Całkowite przychody Facebooka sięgały 6,44 mld dol. i były o 59 proc. wyższe niż rok wcześniej. Jak jednak podał zarząd spółki, przez najbliższe 12 miesięcy reklamowe wpływy Facebooka będą rosły wolniej niż dotychczas.

Już za 19 zł miesięcznie przez rok

Jak zmienia się Polska, Europa i Świat? Wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia i historia w jednym miejscu i na wyciągnięcie ręki.

Subskrybuj i bądź na bieżąco!

Reklama
Media
Magda Jethon: Radio Nowy Świat powstało z marzenia, a dziś to stabilna firma
Materiał Promocyjny
25 lat działań na rzecz zrównoważonego rozwoju
Media
Donald Trump: Mamy nabywcę dla TikToka. Na sprzedaż musi zgodzić się Pekin
Media
Szefowa wyszukiwarek Google’a: AI stworzy wiele możliwości, ale trzeba być ostrożnym
Media
Donald Trump odsuwa termin sprzedaży TikToka. „Nie chce, by aplikacja zniknęła”
Media
Disney broni Dartha Vadera przed AI. „Midjourney to bezdenna studnia plagiatu”
Reklama
Reklama
Reklama
Reklama