Facebook będzie rósł, ale wolniej

W pozostałych dwóch kwartałach tego roku reklamowe wpływy facebooka będą rosły wolniej niż dotychczas –zapowiedział zarząd platformy, z której korzysta już 1,71 mld ludzi na świecie.

Publikacja: 28.07.2016 16:51

Facebook będzie rósł, ale wolniej

Foto: Bloomberg

Liczna osób, które odwiedzają największą platformę społecznościową na świecie wzrosła rok do roku o 15 proc. Zdecydowana większość użytkowników – 1,57 mld – korzysta z Facebooka ze smartfonów – dziennie jest to 1,03 mld (przy 1,13 mld osób korzystających z Facebooka codziennie ze wszystkich urządzeń). Komunikator WhatsApp ma już miesięcznie ponad 1 mld użytkowników, Instagram: 500 mln.

Przychody reklamowe giganta wynosiły w II kwartale 6,24 mld dol. i były aż o 63 proc. wyższe niż rok wcześniej, gros z nich pochodziło z reklamy mobilnej (84 proc.). Całkowite przychody Facebooka sięgały 6,44 mld dol. i były o 59 proc. wyższe niż rok wcześniej. Jak jednak podał zarząd spółki, przez najbliższe 12 miesięcy reklamowe wpływy Facebooka będą rosły wolniej niż dotychczas.

Złap mikołajkową okazję!

Czytaj dalej RP.PL.
Ciesz się dostępem do treści najbardziej opiniotwórczego medium w Polsce. Rzetelne informacje, pogłębione analizy, komentarze i opinie. Treści, które inspirują do myślenia. Oglądaj, czytaj, słuchaj.
Media
Awaria Facebooka. Użytkownicy na całym świecie mieli kłopoty z dostępem
https://track.adform.net/adfserve/?bn=77855207;1x1inv=1;srctype=3;gdpr=${gdpr};gdpr_consent=${gdpr_consent_50};ord=[timestamp]
Media
Nieznany fakt uderzył w Cyfrowy Polsat. Akcje mocno traciły
Media
Saga rodziny Solorzów. Nieznany fakt uderzył w notowania Cyfrowego Polsatu
Media
Gigantyczne przejęcie na Madison Avenue. Powstaje nowy lider rynku reklamy na świecie
Materiał Promocyjny
Do 300 zł na święta dla rodziców i dzieci od Banku Pekao
Media
Solorz miał nosa kupując Interię. Najnowszy ranking polskich wydawców internetowych