Tylko 19 zł miesięcznie przez cały rok.
Bądź na bieżąco. Czytaj sprawdzone treści od Rzeczpospolitej. Polityka, wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia i psychologia.
Treści, którym możesz zaufać.
Aktualizacja: 02.08.2016 16:36 Publikacja: 02.08.2016 16:36
2 zdjęcia
ZobaczFoto: Fotorzepa/Dominik Pisarek
To więcej niż był wart rynek cyfrowej reklamy w Polsce w całym 2007 roku. Wzrost wydatków na reklamę w sieci w I kw. był natomiast wyższy niż całym ubiegłym roku, kiedy wydatki zwiększyły się r/r o 20 proc. i wynosiły 3,17 mld zł.
Najszybciej rosła reklama graficzna (bez wideo): o 43 proc., która stanowiła już połowę wszystkich wydatków. - Duży wpływ na tempo rozwojowe tego formatu ma reklama w mediach społecznościowych, której wartość wzrosła o 136 proc. – podaje IAB. Kolejne były: reklama w wyszukiwarkach (wzrost r/r o 33 proc., udział w rynku na poziomie 12 proc.) i ogłoszenia (udział na poziomie 13,3 proc., wzrost r/r o 14 proc.). Na reklamę wideo firmy wydały o 11 proc. więcej niż rok wcześniej i stanowiła ona 8 proc. reklamowego tortu. - Należy także zwrócić uwagę na utrzymującą się wysoką dynamikę wydatków reklamowych w urządzeniach mobilnych, które wzrosły o 89 proc. i pozyskały 18 proc. tortu reklamowego on-line – podaje IAB.
Bądź na bieżąco. Czytaj sprawdzone treści od Rzeczpospolitej. Polityka, wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia i psychologia.
Treści, którym możesz zaufać.
Serwis rp.pl wprowadza nową funkcjonalność, która pozwala czytelnikom odsłuchiwać artykuły „Rzeczpospolitej” w w...
„Człowiek to najlepszy firewall” – to hasło tegorocznej konferencji Akademii cyberPEKAO – wydarzenia edukacyjnego zorganizowanego przez Bank Pekao S.A. Spotkanie było poświęcone jednemu z najważniejszych współczesnych wyzwań: jak budować odporność na cyberzagrożenia?
Samorząd Mazowsza po raz drugi organizuje Kongres Mazowieckich Mediów Lokalnych. Zwieńczony zostanie przyznaniem...
Samorząd województwa mazowieckiego po raz kolejny organizuje forum poświęcone mediom lokalnym z naszego regionu....
Dziesiątki dziennikarzy relacjonujących działalność amerykańskiego Departamentu Obrony opuściły swoje biura w Pe...
Rozbudowa szybkich sieci ładowania jest szczególnie ważna dla wzrostu sprzedaży samochodów ciężarowych, bez których trudno myśleć o dekarbonizacji – ocenia Małgorzata Kulis, dyrektor zarządzająca Volvo Trucks Polska.
Popularna w kręgach graczy platforma komunikacyjna Discord padła ofiarą poważnego ataku hakerskiego. Cyberprzest...
Chcemy, żeby Nowy Ursus był czymś więcej niż projektem na 1,5 tys. mieszkań, żeby każdy nabywca otrzymywał więcej niż sam lokal - całe doświadczenie życia w dobrze zaprojektowanej przestrzeni - mówi Boaz Haim, prezes spółki Ronson Development.
Masz aktywną subskrypcję?
Zaloguj się lub wypróbuj za darmo
wydanie testowe.
nie masz konta w serwisie? Dołącz do nas