Reklama
Rozwiń

Polskie Radio ukarane za reklamy w koncercie życzeń

Krajowa Rada Radiofonii i Telewizji nałożyła na Polskie Radio 25 tys. zł kary za przerwanie Koncertu życzeń reklamami.

Publikacja: 01.08.2016 10:47

Polskie Radio ukarane za reklamy w koncercie życzeń

Foto: Fotorzepa, Jerzy Dudek

Jak podaje KRTRiT, „postępowanie zostało wszczęte w związku ze skargą słuchacza zawierającą zarzut wyemitowania bloku reklamowego w czasie audycji „Koncert życzeń" nadanej w Programie Pierwszym Polskiego Radia.". Miało to miejsce 20 marca tego roku o godz. 10.00.

- Przeprowadzona przez KRRiT analiza wykazała, że nadawca przerwał audycję w celu nadania reklam i tym samym naruszył art. 16a ust. 7 ustawy o radiofonii i telewizji. Zgodnie z tym przepisem nie można przerywać w celu nadania reklam lub telesprzedaży audycji w programach publicznej radiofonii i telewizji, z wyjątkiem transmisji zawodów sportowych zawierających przerwy wynikające z przepisów ich rozgrywania oraz w transmisji innych wydarzeń zawierających przerwy – podała Krajowa Rada.

Już za 19 zł miesięcznie przez rok

Jak zmienia się Polska, Europa i Świat? Wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia i historia w jednym miejscu i na wyciągnięcie ręki.

Subskrybuj i bądź na bieżąco!

Media
Donald Trump: Mamy nabywcę dla TikToka. Na sprzedaż musi zgodzić się Pekin
Media
Szefowa wyszukiwarek Google’a: AI stworzy wiele możliwości, ale trzeba być ostrożnym
Media
Donald Trump odsuwa termin sprzedaży TikToka. „Nie chce, by aplikacja zniknęła”
Media
Disney broni Dartha Vadera przed AI. „Midjourney to bezdenna studnia plagiatu”
Media
Wolność słowa dla ludzi, nie dla sztucznej inteligencji