Reklama

Polskie Radio ukarane za reklamy w koncercie życzeń

Krajowa Rada Radiofonii i Telewizji nałożyła na Polskie Radio 25 tys. zł kary za przerwanie Koncertu życzeń reklamami.

Publikacja: 01.08.2016 10:47

Polskie Radio ukarane za reklamy w koncercie życzeń

Foto: Fotorzepa, Jerzy Dudek

Jak podaje KRTRiT, „postępowanie zostało wszczęte w związku ze skargą słuchacza zawierającą zarzut wyemitowania bloku reklamowego w czasie audycji „Koncert życzeń" nadanej w Programie Pierwszym Polskiego Radia.". Miało to miejsce 20 marca tego roku o godz. 10.00.

- Przeprowadzona przez KRRiT analiza wykazała, że nadawca przerwał audycję w celu nadania reklam i tym samym naruszył art. 16a ust. 7 ustawy o radiofonii i telewizji. Zgodnie z tym przepisem nie można przerywać w celu nadania reklam lub telesprzedaży audycji w programach publicznej radiofonii i telewizji, z wyjątkiem transmisji zawodów sportowych zawierających przerwy wynikające z przepisów ich rozgrywania oraz w transmisji innych wydarzeń zawierających przerwy – podała Krajowa Rada.

Tylko 19 zł miesięcznie przez cały rok.

Bądź na bieżąco. Czytaj sprawdzone treści od Rzeczpospolitej. Polityka, wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia i psychologia.

Treści, którym możesz zaufać.

Reklama
Media
„Rzeczpospolita" najbardziej opiniotwórczym medium września
Materiał Promocyjny
UltraGrip Performance 3 wyznacza nowy standard w swojej klasie
Media
U właściciela TVN znowu gorąco. Burza mózgów w sprawie przyszłości trwa
Media
Nasz dziennikarz wyróżniony prestiżową nagrodą
Media
„Chopin, Chopin” podkopał oczekiwania kin co do frekwencji. Co wypełni lukę?
Materiał Promocyjny
Raport o polskim rynku dostaw poza domem
Media
Znalazły się pieniądze na „Lex Huawei”. Rząd przyjął projekt. Teraz Sejm
Materiał Promocyjny
Manager w erze AI – strategia, narzędzia, kompetencje AI
Reklama
Reklama