#RZECZoBIZNESIE: Artur Banach: Big data zmieniają oblicze marketingu

Aby zaspokajać potrzeby biznesu, trzeba dostarczać złożone rozwiązania, łączące kompetencje technologiczne i marketingowe - mówi Artur Banach, prezes Grupy Netsprint.

Aktualizacja: 29.07.2016 15:23 Publikacja: 29.07.2016 15:16

#RZECZoBIZNESIE: Artur Banach: Big data zmieniają oblicze marketingu

Rynek reklamy internetowej rozwija się dynamicznie. Jaka jest przyszłość tego rynku?

- Rynek reklamy internetowej składa się z bardzo wielu segmentów. Niektóre z nich rosną nawet kilkaset procent rocznie – podkreśla Artur Banach. Content marketing jest jednym z prężnie rozwijających się segmentów i rośnie w tempie 60 proc. w skali roku.

Pozostało jeszcze 84% artykułu

Czytaj więcej, wiedz więcej!
Rok dostępu za 99 zł.

Tylko teraz! RP.PL i NEXTO.PL razem w pakiecie!
Co zyskasz kupując subskrypcję?
- możliwość zakupu tysięcy ebooków i audiobooków w super cenach (-40% i więcej!)
- dostęp do treści RP.PL oraz magazynu PLUS MINUS.
Media
„Rzeczpospolita” liderem rankingu najbardziej opiniotwórczych mediów w Polsce
Media
Zmarł Wiesław Podkański, wieloletni prezes Ringier Axel Springer Polska
Media
Radio Zet: Daniel Obajtek chciał kupić „Rzeczpospolitą”. Nie kupił, ale wydał setki tysięcy złotych
Media
TVN jednak nie zmieni właściciela. Zarząd informuje o przyczynach
Materiał Promocyjny
Tech trendy to zmiana rynku pracy
Media
Rosjanie są zmęczeni propagandą. Porzucają kremlowską telewizję