Reklama

#RZECZoBIZNESIE: Artur Banach: Big data zmieniają oblicze marketingu

Aby zaspokajać potrzeby biznesu, trzeba dostarczać złożone rozwiązania, łączące kompetencje technologiczne i marketingowe - mówi Artur Banach, prezes Grupy Netsprint.

Aktualizacja: 29.07.2016 15:23 Publikacja: 29.07.2016 15:16

#RZECZoBIZNESIE: Artur Banach: Big data zmieniają oblicze marketingu

Rynek reklamy internetowej rozwija się dynamicznie. Jaka jest przyszłość tego rynku?

- Rynek reklamy internetowej składa się z bardzo wielu segmentów. Niektóre z nich rosną nawet kilkaset procent rocznie – podkreśla Artur Banach. Content marketing jest jednym z prężnie rozwijających się segmentów i rośnie w tempie 60 proc. w skali roku.

Pozostało jeszcze 84% artykułu

Tylko 19 zł miesięcznie przez cały rok.

Bądź na bieżąco. Czytaj sprawdzone treści od Rzeczpospolitej. Polityka, wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia i psychologia.

Treści, którym możesz zaufać.

Reklama
Media
„Rzeczpospolita" najbardziej opiniotwórczym medium września
Materiał Promocyjny
UltraGrip Performance 3 wyznacza nowy standard w swojej klasie
Media
U właściciela TVN znowu gorąco. Burza mózgów w sprawie przyszłości trwa
Media
Nasz dziennikarz wyróżniony prestiżową nagrodą
Media
„Chopin, Chopin” podkopał oczekiwania kin co do frekwencji. Co wypełni lukę?
Materiał Promocyjny
Raport o polskim rynku dostaw poza domem
Media
Znalazły się pieniądze na „Lex Huawei”. Rząd przyjął projekt. Teraz Sejm
Materiał Promocyjny
Manager w erze AI – strategia, narzędzia, kompetencje AI
Reklama
Reklama