Wyłączenie adblocków. Wydawcy wygrywają z blokadami reklam

Co piąty internauta w USA przestał używać programów blokujących, a dwie trzecie spośród używających dopuszcza, że przestanie z nich korzystać.

Aktualizacja: 31.07.2016 22:33 Publikacja: 31.07.2016 19:16

Foto: 123RF

Popularna metoda walki z oprogramowaniem blokującym reklamy, czyli z adblockami, zaczyna przynosić efekty. Po tym, gdy wielcy wydawcy zaczęli w sieci zamykać swoje treści przed użytkownikami adblocków, rośnie grupa osób rezygnujących z takich rozwiązań.

Blokowanie blokad

Pozostało 93% artykułu
„Rzeczpospolita” najbardziej opiniotwórczym medium października!
Rzetelne informacje, pogłębione analizy, komentarze i opinie. Treści, które inspirują do myślenia. Oglądaj, czytaj, słuchaj.

Czytaj za 9 zł miesięcznie!
Media
Donald Tusk ucisza burzę wokół TVN
https://track.adform.net/adfserve/?bn=77855207;1x1inv=1;srctype=3;gdpr=${gdpr};gdpr_consent=${gdpr_consent_50};ord=[timestamp]
Media
Awaria Facebooka. Użytkownicy na całym świecie mieli kłopoty z dostępem
Media
Nieznany fakt uderzył w Cyfrowy Polsat. Akcje mocno traciły
Media
Saga rodziny Solorzów. Nieznany fakt uderzył w notowania Cyfrowego Polsatu
Materiał Promocyjny
Bank Pekao wchodzi w świat gamingu ze swoją planszą w Fortnite
Media
Gigantyczne przejęcie na Madison Avenue. Powstaje nowy lider rynku reklamy na świecie