Tylko 19 zł miesięcznie przez cały rok.
Bądź na bieżąco. Czytaj sprawdzone treści od Rzeczpospolitej. Polityka, wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia i psychologia.
Treści, którym możesz zaufać.
Aktualizacja: 28.07.2016 17:17 Publikacja: 28.07.2016 17:17
Foto: Fotorzepa, Piotr Kowalczyk PKow Piotr Kowalczyk
Przygotowywany na potrzeby Komisji Europejskiej raport powstający w oparciu o informacje z ponad 43 tys. agencji reklamowych oraz firm badających rynek w pierwszym kwartale wykazał spadek indeksu zaufania wśród przedsiębiorców i właścicieli firm z 11 pkt na 8 pkt. - Najniższą wartość w badaniu z ostatniego kwartału zanotowała Grecja oraz Wielka Brytania (spadek z poziomu +9,2 na -15). Zaskakujące obniżenie poziomu zanotowała Malta, której wskaźnik spadł z poziomu +62 na zaledwie +2 . Najwyższą wartością odznacza się Słowenia, której wskaźnik wyniósł +32 – podaje Stowarzyszenie Komunikacji Marketingowej SAR, które reprezentuje w Polsce agencje reklamowe i domy mediowe.
Bądź na bieżąco. Czytaj sprawdzone treści od Rzeczpospolitej. Polityka, wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia i psychologia.
Treści, którym możesz zaufać.
Wygląda na to, że kontrolę nad wersją TikToka dostępną w USA będą mieli tamtejsi inwestorzy. Nie wiadomo jednak,...
Prezydent USA Donald Trump pozwał dziennik „The New York Times”, czterech jego dziennikarzy oraz wydawnictwo Pen...
Właściciel Rolling Stone, Billboard i Variety pozwał Google, oskarżając technologicznego giganta o to, że jego s...
Rodzina Ellisonów poszła na ustępstwa w sporze z prezydentem i dostała zgodę na dużą fuzję. Teraz ma chrapkę na...
Prezydent USA Donald Trump oświadczył w piątek, że ma już chętnych nabywców na TikToka i mógłby dalej przedłużyć...
Masz aktywną subskrypcję?
Zaloguj się lub wypróbuj za darmo
wydanie testowe.
nie masz konta w serwisie? Dołącz do nas