Reklama

Gorsze nastroje branży komunikacyjnej

Najnowsza edycja The European Advertising Business Climate Index wskazuje na spadające nastroje w branży reklamowej i komunikacyjnej.

Publikacja: 28.07.2016 17:17

Gorsze nastroje branży komunikacyjnej

Foto: Fotorzepa, Piotr Kowalczyk PKow Piotr Kowalczyk

Przygotowywany na potrzeby Komisji Europejskiej raport powstający w oparciu o informacje z ponad 43 tys. agencji reklamowych oraz firm badających rynek w pierwszym kwartale wykazał spadek indeksu  zaufania wśród przedsiębiorców i właścicieli firm z 11 pkt na 8  pkt. - Najniższą wartość w badaniu z ostatniego kwartału zanotowała Grecja oraz Wielka Brytania (spadek z poziomu +9,2 na -15). Zaskakujące obniżenie poziomu zanotowała Malta, której wskaźnik spadł z poziomu +62 na zaledwie +2 . Najwyższą wartością odznacza się Słowenia, której wskaźnik wyniósł +32 – podaje Stowarzyszenie Komunikacji Marketingowej SAR, które reprezentuje w Polsce agencje reklamowe i domy mediowe.

Tylko 19 zł miesięcznie przez cały rok.

Bądź na bieżąco. Czytaj sprawdzone treści od Rzeczpospolitej. Polityka, wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia i psychologia.

Treści, którym możesz zaufać.

Reklama
Media
Czy Amerykanie wygrali bitwę o TikToka?
Media
Trump pozywa „New York Times” i Penguin. Chce 15 miliardów za zniesławienie
Media
Właściciel Rolling Stone pozywa Google. AI zabiera czytelników mediom
Media
Znowu gorąco wokół właściciela TVN. Potencjalny nabywca ułożył się z Trumpem
Media
Donald Trump dołączył do TikToka i już nie widzi w nim zagrożeń. Przedłuży termin sprzedaży
Reklama
Reklama