Euro 2016: 12,5 mln osób widziało w telewizjki mecz Polska-Ukraina

Telewizyjna frekwencja meczu z Ukrainą była niższa niż rozgrywek z Niemcami, ale wciąż spora. Żeby obejrzeć mecz Polska-Ukraina przed ekranami zasiadło 12,...

Rotem Dar, Eyeo (AdBlock Plus): To internauta powinien decydować

Zawsze pozostanie przestrzeń na rynku, w której będzie zapotrzebowanie na lepiej dopasowane do potrzeb i przyjaźniejsze dla odbiorcy reklamy - mówi Rotem D...

IDC: za kilka lat większe wzięcie będą miały zegarki niż najpopularniejsze dziś opaski

Zgodnie z przewidywaniami IDC za kilka lat większe wzięcie będą miały zegarki niż najpopularniejsze dziś opaski.

ZenithOptimedia obniża prognozy dla reklamy na świecie

Globalnie w dół ciągnie rynek sytuacja gospodarcza w Ameryce Południowej, w Polsce – niższy od oczekiwanego wzrost PKB i gorsze nastroje konsumenckie.

Rosną szanse na nagrody dla Polaków w Cannes

Już dziesięć nominacji do nagród dostały polskie agencje reklamowe na tegorocznej edycji festiwalu reklamowego Cannes Lions. Pierwszych laureatów w części...

Grupa Gremi zmierza w kierunku multimediów

Grupa Gremi Media stawia na rozwój nowych kanałów komunikacji z odbiorcami treści. Wydawca „Parkietu" i „Rzeczpospolitej" wzmacnia pozycję w segmencie e-wy...

Rekordowo dużo zgłoszeń z Polski na festiwalu w Cannes

W tym roku o statuetki tytanowych, złotych, srebrnych i brązowych lwów na największym reklamowym festiwalu świata powalczy aż 261 prac znad Wisły.

Anna Kryńska-Godlewska i Andrzej Dobosz nowymi kandydatami do rady nadzorczej Agory

Nowymi kandydatami do rady nadzorczej mediowej spółki są Anna Kryńska-Godlewska i Andrzej Dobosz zgłoszeni przez udziałowców o najwyższych pakietach akcji.

Bill Gates pozytywnie ocenia przejęcie LinkedIn przez Microsoft i wierzy, że to nowy Facebook dla profesjonalistów

Zasiadający w radzie nadzorczej Microsoftu jego były prezes i spiritus movens, wierzy, że LinkedIn stanie się Facebookiem dla profesjonalistów.

TVP1 i Polsat: Ponad 14 mln widzów meczu Polska-Niemcy

Zakończony remisem mecz polskiej reprezentacji z Niemcami obejrzało łącznie w TVP1 i kanałach Polsatu 14,35 mln osób.

Zapach wprawia w nastrój do zakupów

Dobre samopoczucie w sklepie czy restauracji wywołane przez specjalnie skomponowany aromat i muzykę przekłada się na lepszą ocenę tego miejsca i skłania do...

Cyfrowy Polsat usunął z listy kanałów stacje ZDF i Das Erste bezpłatnie relacjonujące Euro 2016

Cyfrowy usunął z listy kanałów niekodowane niemieckie stacje ZDF i Das Erste, które transmitują mecze Euro 2016 podał Press.pl.

Reklama internetowa stała się zakładnikiem zmian w prawie

Wydatki na reklamę w polskiej sieci mogą sięgnąć w tym roku 3,75 mld zł – ocenia IAB Polska. Wiele zależy jednak od reakcji firm na podatki: bankowy i obro...

Reuters: Polacy coraz częściej kupują płatne treści w internecie

Większy odsetek osób płaci za artykuły tylko w Norwegii – wynika z raportu, do którego dotarła „Rzeczpospolita".

Gazety w wersji papierowej przegrywają bój o czytelnika ze smartfonami i tabletami

Na świecie po gazety w papierowej wersji sięga wciąż codziennie 2,7 mld dorosłych ludzi - podało w swoim corocznym raporcie Stowarzyszenie Wydawców Gazet i...

Robert Lewandowski, współnie z Fuero Games, wyprodukował grę zręcznościową

Nasz najlepszy napastnik postanowił zbliżyć się do swoich fanów i w nawiązaniu do tegorocznego turnieju stworzył – wspólnie ze spółką Fuero Games – mobilną...

PBI wróci do konkursu na badanie sieci

Mimo nieudanej przygody z GfK i zawarcia na 3,5 roku umowy na badanie internetu z Gemiusem PBI wciąż jest zdeterminowane, by w przyszłości wybierać wykonaw...

RYNEK E-COMMERCE W POLSCE – specyfika, trendy, praca.

Pod pojęciem „e-commerce-u” rozumiemy po prostu handel w internecie. Wartość całego polskiego rynku e-commerce w roku 2015 to szacunkowa kwota w przedziale...

11 bit studios, The Farm 51 oraz CI Games przekładają premiery szykowanych gier

11 bit studios, The Farm 51, a teraz CI Games – wszystkie te firmy przełożyły premiery na późniejsze terminy. Reakcja inwestorów? Mocna przecena akcji.

Orange i Coca-Cola oraz Lotos i Biedronka najbardziej rozpoznawalni na Euro 2016 we Francji

Najwyższą spontaniczną znajomość sponsorów mistrzostw Euro 2016 mają Orange i Coca-Cola, a wśród sponsorów polskiej reprezentacji piłki nożnej: Lotos i Bie...