Multimedia Polska: szybki wzrost poza głównym biznesem

Przygotowujący się do zmian właścicielskich kablowy operator z obligacjami na Catalyst pokazał wyniki po trzech kwartałach br. Widać zastój w Internecie i prace nad wydzieleniem dodatkowego rosnącego biznesu, którego nie chce kupić UPC.

Aktualizacja: 16.11.2016 09:59 Publikacja: 16.11.2016 08:40

Multimedia Polska: szybki wzrost poza głównym biznesem

Foto: www.multimedia.pl

Za sprawą wzrostów wpływów z usług telewizji i Internetu oraz dodatkowego biznesu (ubezpieczeń, monitoringu, prądu i gazu) przychody Grupy Multimedia Polska wypracowane w ciągu trzech kwartałów tego roku okazały się wyższe niż rok wcześniej. Obniżyły się natomiast zyski kablówki, którą przejąć zamierza UPC Polska wspierany przez właściciela, Liberty Global.

Przychody Grupy Multimedia Polska wyniosły w ciągu 9 miesięcy br. 550 mln zł, EBITDA skorygowana o zdarzenia jednorazowe 254 mln zł, a zysk netto 22 mln zł. Przychody urosły tym samym rok do roku o 4 proc., za sprawą wzrostu kosztów niemal wszystkich podstawowych linii (w III kw. widać oszczędności na marketingu), skorygowana EBITDA spadła o 3 proc., a zysk netto o 42 proc.

Już za 19 zł miesięcznie przez rok

Jak zmienia się Polska, Europa i Świat? Wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia i historia w jednym miejscu i na wyciągnięcie ręki.

Subskrybuj i bądź na bieżąco!

Reklama
Media
Magda Jethon: Radio Nowy Świat powstało z marzenia, a dziś to stabilna firma
Media
Donald Trump: Mamy nabywcę dla TikToka. Na sprzedaż musi zgodzić się Pekin
Media
Szefowa wyszukiwarek Google’a: AI stworzy wiele możliwości, ale trzeba być ostrożnym
Media
Donald Trump odsuwa termin sprzedaży TikToka. „Nie chce, by aplikacja zniknęła”
Media
Disney broni Dartha Vadera przed AI. „Midjourney to bezdenna studnia plagiatu”
Reklama
Reklama
Reklama
Reklama