Time for Polska to nowy tytuł autorski w portfolio grupy Gremi Media. - Zrodził się z naturalnej kolei rzeczy. Rzeczpospolita zawsze wspierała przedsiębiorców. Dzisiaj idziemy o krok dalej – mówi Sylwia Ziemacka.
- Z tytułem Time for Polska będziemy wspierać polskie firmy, polskie marki w ekspansji zagranicznej. Jest to anglojęzyczny magazyn, który będzie dystrybuowany przede wszystkim za granicą po to, żeby o naszych sukcesach mówiło się znacznie więcej – dodaje.
W pierwszym numerze będzie można znaleźć historie sukcesów 50 polskich firm. - Przede wszystkim firmy z pierwszej ligi polskiego biznesu. Kulczyk Investments, Grupa Adamed, Fakro, Asseco. Niekwestionowani liderzy, którzy osiągnęli globalny sukces – wylicza Ziemacka. - To jest projekt dla firm, które Polskę mają w sercu, a świat w zasięgu ręki.
Przedstawicielka wydawnictwa Gremi Media podkreśliła, że Time for Polska zawiera sporo opisów firm innowacyjnych – Innowacje to już nie jest błahe słowo – mówi.
Do pisania artykułów o firmach zostali zaangażowani zagraniczni dziennikarze. - Naszą grupą docelową są zagraniczni dziennikarze, dyplomaci, politycy, organizacje i partnerzy biznesowi. Celowo nie zatrudnialiśmy polskich dziennikarzy – wyjaśnia Ziemacka.