Już za 19 zł miesięcznie przez rok
Jak zmienia się Polska, Europa i Świat? Wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia i historia w jednym miejscu i na wyciągnięcie ręki.
Subskrybuj i bądź na bieżąco!
Aktualizacja: 15.11.2016 12:22 Publikacja: 15.11.2016 12:15
Foto: 123RF
Facebook konsekwentnie od lat powtarza, że nie jest korporacją medialną, że nie tworzy własnych treści i nie próbuje wpływać na medialną rzeczywistość. Tymczasem w piątek firma Marka Zuckerberga dokonała zakupu CrowdTangle firmy, której działalność koncentruje się na dostarczaniu wydawcom i korporacjom medialnym narzędzia pozwalającego lepiej śledzić zasięg ich publikacji w serwisach społecznościowych. CrowdTangle umożliwia również śledzenie ważnych tematów i to właśnie narzędzia tego typu można winić za to, że czasem strumień informacyjny na Facebooku czy Twitterze wygląda niemal identycznie – gdy jakiś temat nagle pojawia się wysoko w trendach, media natychmiast chcą z tego skorzystać.
Jak zmienia się Polska, Europa i Świat? Wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia i historia w jednym miejscu i na wyciągnięcie ręki.
Subskrybuj i bądź na bieżąco!
„Rzeczpospolita” wprowadza nową ofertę dla swoich subskrybentów, w ramach której użytkownicy zyskują również dos...
To najsmutniejsza sprawa, jaką kiedykolwiek prowadziłem - mówi mecenas Paweł Rymarz, partner zarządzający w kanc...
Trójka to przeszłość, dziś robię wymarzone radio. Nie mogłabym zostawić tych wszystkich ludzi, z którymi budował...
Według prezydenta Donalda Trumpa, Stany Zjednoczone znalazły nabywcę na amerykańską część platformy wideo TikTok...
Rynek wyszukiwania jest otwarty i daje możliwości tak konsumentom, jak i firmom. Niestety decyzje Komisji Europe...
Masz aktywną subskrypcję?
Zaloguj się lub wypróbuj za darmo
wydanie testowe.
nie masz konta w serwisie? Dołącz do nas