Reklama

Facebook nie jest wydawcą? Właśnie kupił ważne narzędzie dla wydawców

Gigant mediów społecznościowych wielokrotnie podkreślał, że nie tworzy informacji. Po co mu zatem ważne dla korporacji medialnych narzędzie?

Aktualizacja: 15.11.2016 12:22 Publikacja: 15.11.2016 12:15

Facebook nie jest wydawcą? Właśnie kupił ważne narzędzie dla wydawców

Foto: 123RF

Facebook konsekwentnie od lat powtarza, że nie jest korporacją medialną, że nie tworzy własnych treści i nie próbuje wpływać na medialną rzeczywistość. Tymczasem w piątek firma Marka Zuckerberga dokonała zakupu CrowdTangle firmy, której działalność koncentruje się na dostarczaniu wydawcom i korporacjom medialnym narzędzia pozwalającego lepiej śledzić zasięg ich publikacji w serwisach społecznościowych. CrowdTangle umożliwia również śledzenie ważnych tematów i to właśnie narzędzia tego typu można winić za to, że czasem strumień informacyjny na Facebooku czy Twitterze wygląda niemal identycznie – gdy jakiś temat nagle pojawia się wysoko w trendach, media natychmiast chcą z tego skorzystać.

Tylko 19 zł miesięcznie przez cały rok.

Bądź na bieżąco. Czytaj sprawdzone treści od Rzeczpospolitej. Polityka, wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia i psychologia.

Treści, którym możesz zaufać.

Reklama
Media
Już nie telewizja jest najważniejszym nośnikiem reklam dla sklepów. Duża zmiana
Materiał Promocyjny
UltraGrip Performance 3 wyznacza nowy standard w swojej klasie
Media
PSPR Day 2025: Przyszłość komunikacji w erze sztucznej inteligencji
Media
Rada Cyfrowego Polsatu bez Justyny Kulki
Media
„Rzeczpospolita" najbardziej opiniotwórczym medium września
Materiał Promocyjny
Raport o polskim rynku dostaw poza domem
Media
„Rzeczpospolita” z nową ofertą prenumeraty na 2026 r. Wiedza, która się opłaca
Materiał Promocyjny
Manager w erze AI – strategia, narzędzia, kompetencje AI
Reklama
Reklama