Aktualizacja: 03.11.2016 16:22 Publikacja: 03.11.2016 16:22
Foto: AFP
Będzie to skutek spodziewanych spowolnień na ośmiu wielkich rynkach reklamy, w tym na amerykańskim i chińskim. – kampania prezydencja w USA i letnie Igrzyska Olimpijskie w Brazylii w tym roku pobudziły rynek amerykański inne, ale już przyszły rok pozbawiony takich wielkich wydarzeń, przyniesie ochłodzenie nastrojów – podaje WARC.
Największymi wzrostami będą się mogły pochwalić w tym i przyszłym roku Indie, gdzie firmy wydadzą na reklamę w tym roku o 13,3 proc. więcej niż w ubiegłym, a w przyszłym – o 13,4 proc. więcej. Dobrze będą sobie radzić także pozostałe rynki BRIC: Chiny (7,1 proc. wzrostu w 2017 r.), Rosja (6,1 proc.) oraz Brazylia (2,1 proc.).
Rosną koszty produkcji filmowych i telewizyjnych. Dlatego największe niezależne studio produkcyjne w Polsce przy...
„Rzeczpospolita Nauka” to nowy magazyn w portfolio wydawnictwa Gremi Media, który zabierze czytelników w fascynu...
Prezydent Stanów Zjednoczonych Donald Trump znalazł kolejny sektor tamtejszej gospodarki, który zamierza chronić...
Piętrzą się problemy TikToka. Irlandzki urząd ochrony danych nałożył w piątek na platformę karę w wysokości 530...
Chiński serwis społecznościowy TikTok ogłosił, że zainwestuje 1 mld euro w nowe centrum danych w Europie. Ma ono...
Lenovo jest liderem rynku komputerów PC w Polsce. Motorola jest tu jednym z liderów rynku smartfonów.
Masz aktywną subskrypcję?
Zaloguj się lub wypróbuj za darmo
wydanie testowe.
nie masz konta w serwisie? Dołącz do nas