Już za 19 zł miesięcznie przez rok
Jak zmienia się Polska, Europa i Świat? Wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia i historia w jednym miejscu i na wyciągnięcie ręki.
Subskrybuj i bądź na bieżąco!
Aktualizacja: 03.11.2016 16:22 Publikacja: 03.11.2016 16:22
Foto: AFP
Będzie to skutek spodziewanych spowolnień na ośmiu wielkich rynkach reklamy, w tym na amerykańskim i chińskim. – kampania prezydencja w USA i letnie Igrzyska Olimpijskie w Brazylii w tym roku pobudziły rynek amerykański inne, ale już przyszły rok pozbawiony takich wielkich wydarzeń, przyniesie ochłodzenie nastrojów – podaje WARC.
Największymi wzrostami będą się mogły pochwalić w tym i przyszłym roku Indie, gdzie firmy wydadzą na reklamę w tym roku o 13,3 proc. więcej niż w ubiegłym, a w przyszłym – o 13,4 proc. więcej. Dobrze będą sobie radzić także pozostałe rynki BRIC: Chiny (7,1 proc. wzrostu w 2017 r.), Rosja (6,1 proc.) oraz Brazylia (2,1 proc.).
Jak zmienia się Polska, Europa i Świat? Wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia i historia w jednym miejscu i na wyciągnięcie ręki.
Subskrybuj i bądź na bieżąco!
Trójka to przeszłość, dziś robię wymarzone radio. Nie mogłabym zostawić tych wszystkich ludzi, z którymi budował...
Według prezydenta Donalda Trumpa, Stany Zjednoczone znalazły nabywcę na amerykańską część platformy wideo TikTok...
Rynek wyszukiwania jest otwarty i daje możliwości tak konsumentom, jak i firmom. Niestety decyzje Komisji Europe...
Prezydent USA Donald Trump po raz kolejny przedłuży termin zbycia amerykańskich aktywów TikToka przez ByteDance...
Disney i Universal pozwały Midjourney, ogromnie popularne narzędzie AI do generowania obrazów. Giganci Hollywood...
Masz aktywną subskrypcję?
Zaloguj się lub wypróbuj za darmo
wydanie testowe.
nie masz konta w serwisie? Dołącz do nas