Reklama
Rozwiń

Dobry kwartał H&M

Silna amerykańska waluta może pokrzyżować plany szwedzkiej marce odzieżowej, która niespodziewanie złapała wiatr w żagle

Zakupy online średnio raz w miesiącu

Produkty z wyższych półek cenowych chętniej kupujemy online. Dlatego żywność wciąż wybierana jest głównie w tradycyjnych sklepach.

Proama i InPost idą na współpracę.

InPost Finanse – operator finansowo-ubezpieczeniowy związany z giełdową grupą pocztową Integer.pl – podpisał umowę o współpracy z firmą ubezpieczeniową Pro...

Polski eksport celuje w Hiszpanię

Hiszpania staje się coraz ważniejszym rynkiem dla polskich eksporterów.

Emperia: ponad 100 mln zł nadpłynności

Na wypłatę dywidendy może zostać przeznaczona zdecydowana większość zysku za 2014. Jakie plany ma grupa na ten rok?

Amerykański ambasador przy WTO: TTIP pozwoli na eksport gazu z USA do UE

Umowa o transatlantyckim partnerstwie handlowo-inwestycyjnym (TTIP) pozwoli na eksport gazu ziemnego z USA do Unii Europejskiej, zwiąże też bardziej ze sob...

Amazon może testować komercyjne drony

Firma sprzedaży wysyłkowej Amazon uzyskała od władz amerykańskich zezwolenie na testowanie samolotów bezzałogowych, które docelowo mają być wykorzystywane...

33 proc. udział marek własnych

Pod własnymi brandami sieci sprzedają już w Polsce co trzeci produkt. A rynek wciąż rośnie.

Więcej handlowców akceptuje karty

Przybywa punktów handlowo – usługowych akceptujących płatności kartą. Potwierdzają to nie tylko „twarde" dane NBP, ale także badania rynkowe.

Galerie Alkoholi dla Carrefour

Francuska grupa chce przejąć w Polsce sieć sklepów Galerie Alkoholi, należącej do grupy Belvedere

Reklama
Reklama

Dobry pierwszy kwartał Amiki Wronki

Amica Wronki zapowiada dobre wyniki za pierwszy kwartał 2015 r. Kolejny będzie znacznie trudniejszy także z powodu sytuacji w Rosji

Apart sprzedaje zegarki na targach w Bazylei

Bursztyn od lat podbija zagraniczne rynki, ale teraz przyszedł czas także na zegarki. Apart zaczyna światową sprzedaż dwóch marek – dowiedziała się „Rz”.

Polacy chcą luksusu na talerzu

77 proc. konsumentów nie kupuje towarów spożywczych premium z powodu zbyt wysokich cen. Z badań wynika, że oceniają je jednak znacznie wyżej niż wynoszą fa...

Komputery jednak w odwrocie

Choć miniony rok na wielu rynkach przyniósł wstrzymanie trendu spadkowego w segmencie komputerów, a w niektórych przypadkach nawet wzrost sprzedaży, to kol...

Kosmetyki ciągną do sieci

W grudniu 2014 roku e-drogerie odwiedziło 1,9 mln użytkowników sieci (9 proc. wszystkich internautów w wieku ponad 7 lat), podczas gdy w grudniu poprzednie...

23 mln sztuk AGD z Polski w 2015

W 2015 r. z taśm produkcyjnych może zjechać do 23 mln sztuk sprzętu.

Dywidenda w naturze

Brytyjska sieć Marks&Spencer postanowiła przekazać drobnym akcjonariuszom dywidendę w postaci rabatowej karty na zakupy - podał „Le Figaro”

Pacyfik ważniejszy niż Atlantyk

Amerykanie bardziej skupiają się na negocjacjach porozumienia z krajami regionu Pacyfiku niż z UE. Bez niego nie będzie sukcesu TTIP.

DHL uruchamia internetowy pasaż handlowy

Potentat branży logistycznej uruchomił w Polsce własny pasaż internetowy.

Na zakupy ze smartfonem w ręku

Polacy coraz częściej traktują tradycyjne sklepy jak okna wystawowe – tylko towar oglądają, ale kupują go online.

Reklama
Reklama
REKLAMA: automatycznie wyświetlimy artykuł za 15 sekund.
Reklama
Reklama