Reklama

Biedronka zwiększyła sprzedaż o niemal 10 proc. do 2,3 mld euro

W pierwszym kwartale największa sieć handlowa w Polsce zwiększyła sprzedaż o niemal 10 proc. do 2,3 mld euro

Aktualizacja: 29.04.2016 16:04 Publikacja: 29.04.2016 15:31

Należąca do portugalskiej grupy handlowej Jeronimo Martins Polska sieć podała, że jej sprzedaż wzrosła o 9,3 proc., a bez wyników otwartych w tym okresie nowych sklepów o 7,6 proc.

- Biedronka podąża swoją nową ścieżką wzrostu. Nacisk na efektywność pozwolił firmie zwiększyć sprzedaż i zyski przy dużej konkurencji na rynku – podał w komunikacie Pedro Soares dos Santos, prezes Jeronimo Martins.

Już za 19 zł miesięcznie przez rok

Jak zmienia się świat i Polska. Jak wygląda nowa rzeczywistość polityczna po wyborach prezydenckich. Polityka, wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia i psychologia.

Czytaj, to co ważne.

Reklama
Handel
Donald Trump wzywa UE do nałożenia 100-proc. ceł na Chiny i Indie
Handel
Założyciel CCC: Już się nie potknę, jestem za blisko biznesu
Handel
Donald Trump ubiega się o utrzymanie ceł przez Sąd Najwyższy. Prosi o „szybką decyzję”
Handel
Komisja Europejska przyjęła umowę handlową z Mercosurem. Co przyniesie Unii?
Handel
Handlowy weekend nie tylko pod znakiem zeszytów. Polacy ruszają do sklepów
Reklama
Reklama