Biedronka zwiększyła sprzedaż o niemal 10 proc. do 2,3 mld euro

W pierwszym kwartale największa sieć handlowa w Polsce zwiększyła sprzedaż o niemal 10 proc. do 2,3 mld euro

Aktualizacja: 29.04.2016 16:04 Publikacja: 29.04.2016 15:31

Należąca do portugalskiej grupy handlowej Jeronimo Martins Polska sieć podała, że jej sprzedaż wzrosła o 9,3 proc., a bez wyników otwartych w tym okresie nowych sklepów o 7,6 proc.

- Biedronka podąża swoją nową ścieżką wzrostu. Nacisk na efektywność pozwolił firmie zwiększyć sprzedaż i zyski przy dużej konkurencji na rynku – podał w komunikacie Pedro Soares dos Santos, prezes Jeronimo Martins.

Tylko 99 zł za rok.
Czytaj o tym, co dla Ciebie ważne.

Sprawdzaj z nami, jak zmienia się świat i co dzieje się w kraju. Wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia, historia i psychologia w jednym miejscu.
Handel
Donald Trump podał, ile powinny wynieść nowe cła na Chiny. W weekend ruszą rozmowy
Handel
Kradzieży sklepowych znów więcej. Tylko część jest zgłaszana
Handel
USA i Wielka Brytania mają umowę handlową
Handel
Znów mocny szturm na promocje. Sklepy ostro walczą o klientów
Handel
Lepszy handel w Europie niż w USA
Materiał Promocyjny
Między elastycznością a bezpieczeństwem