Reklama
Rozwiń

Biedronka zwiększyła sprzedaż o niemal 10 proc. do 2,3 mld euro

W pierwszym kwartale największa sieć handlowa w Polsce zwiększyła sprzedaż o niemal 10 proc. do 2,3 mld euro

Aktualizacja: 29.04.2016 16:04 Publikacja: 29.04.2016 15:31

Należąca do portugalskiej grupy handlowej Jeronimo Martins Polska sieć podała, że jej sprzedaż wzrosła o 9,3 proc., a bez wyników otwartych w tym okresie nowych sklepów o 7,6 proc.

- Biedronka podąża swoją nową ścieżką wzrostu. Nacisk na efektywność pozwolił firmie zwiększyć sprzedaż i zyski przy dużej konkurencji na rynku – podał w komunikacie Pedro Soares dos Santos, prezes Jeronimo Martins.

Już za 19 zł miesięcznie przez rok

Jak zmienia się Polska, Europa i Świat? Wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia i historia w jednym miejscu i na wyciągnięcie ręki.

Subskrybuj i bądź na bieżąco!

Handel
Cła będą wyższe od zapowiadanych? Donald Trump: Zaczynamy wysyłać listy do krajów
Handel
Popularny japoński napój drożeje. Szykujcie się na coraz droższą matchę
Handel
Ostatnie chwile na wynegocjowanie pokoju w wojnie celnej Donalda Trumpa z Europą
Handel
Mrożonki kupujemy nie tylko w czasie upałów. Lody nie są jedynym hitem
Handel
Cła Trumpa mogą uderzyć w hossę na giełdzie w Tokio