Aktualizacja: 12.05.2016 16:59 Publikacja: 12.05.2016 16:35
Foto: Bloomberg
Adidas sponsorował ten klub do 2006 r., a teraz wyjaśnił, że obie strony postanowiły za obopólną zgodą zakończyć porozumienie o partnerstwie 30 czerwca 2017, sześć lat wcześniej niż przewiduje umowa.
Decyzja jest zgodna ze zmianą strategii ogłoszoną w ubiegłym roku przez firmę z Bawarii, która zamierza skupić się na wydatkach marketingowych na pojedynczych sportowców, na mediach cyfrowych i na kampaniach reklamowych. W 2014 r. Adidas zgodził się. wydać 750 mln funtów (950 mln euro) na zastąpienie Nike jako sponsor klubu Manchester United. Była to rekordowa suma w piłce nożnej. Przejął też od amerykańskiego konkurenta kontrakt z Juventusem Turyn, przedłużając jednocześnie porozumienie z Bayernem Monachium.
Abonament, w którego w ramach użytkownicy dostają darmowe dostawy czy dodatkowe promocje, zyskał nowe funkcjonal...
Donald Trump wykonał kolejny krok w stronę poprawy relacji handlowych między Stanami Zjednoczonymi a Chinami. Pr...
Handlowa spółka Żabka opublikowała raport za I kwartał 2025 r. Podtrzymała długoterminowe cele.
Liczba użytkowników chińskiego serwisu już o milion przekracza wynik polskiej platformy i wynosi 18,9 mln. Jedna...
350 sklepów, 300 tys. metrów kwadratowych powierzchni – w takim tempie chce rozbudować w tym roku sieć sprzedaży...
Masz aktywną subskrypcję?
Zaloguj się lub wypróbuj za darmo
wydanie testowe.
nie masz konta w serwisie? Dołącz do nas