Tylko 19 zł miesięcznie przez cały rok.
Bądź na bieżąco. Czytaj sprawdzone treści od Rzeczpospolitej. Polityka, wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia i psychologia.
Treści, którym możesz zaufać.
Aktualizacja: 12.05.2016 16:59 Publikacja: 12.05.2016 16:35
Foto: Bloomberg
Adidas sponsorował ten klub do 2006 r., a teraz wyjaśnił, że obie strony postanowiły za obopólną zgodą zakończyć porozumienie o partnerstwie 30 czerwca 2017, sześć lat wcześniej niż przewiduje umowa.
Decyzja jest zgodna ze zmianą strategii ogłoszoną w ubiegłym roku przez firmę z Bawarii, która zamierza skupić się na wydatkach marketingowych na pojedynczych sportowców, na mediach cyfrowych i na kampaniach reklamowych. W 2014 r. Adidas zgodził się. wydać 750 mln funtów (950 mln euro) na zastąpienie Nike jako sponsor klubu Manchester United. Była to rekordowa suma w piłce nożnej. Przejął też od amerykańskiego konkurenta kontrakt z Juventusem Turyn, przedłużając jednocześnie porozumienie z Bayernem Monachium.
Bądź na bieżąco. Czytaj sprawdzone treści od Rzeczpospolitej. Polityka, wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia i psychologia.
Treści, którym możesz zaufać.
Bank Rozwoju Kazachstanu uruchomił program finansowania projektów wydobycia i przetwarzania metali ziem rzadkich...
Wielu kierowców marzy o jednej oponie zimowej, która sprawdzi się w każdych warunkach – od śniegu po mokry asfalt, od miejskich ulic po autostrady. Goodyear, tworząc model UltraGrip Performance 3, postanowił zbliżyć się do tego ideału, łącząc w jednej konstrukcji cechy, których zazwyczaj trzeba szukać w różnych produktach.
Już szósty rok Europa kłóci się ze Stanami Zjednoczonymi o oliwki. To przy okazji przykład, dlaczego WTO traci n...
Przed nami czas wzmożonych podróży na Wszystkich Świętych, a następnie na długi listopadowy weekend. W związku z...
Smyk Holding i główny akcjonariusz spółki ogłosili przed północą w środę, że odstępują od przeprowadzenia pierws...
To najszybciej rozwijający się segment kurierskiego rynku, który zmienia nie tylko handel detaliczny, ale i nasze przyzwyczajenia oraz wygląd miast.
Sprzedaż Adidasa w Ameryce Północnej spadła w trzecim kwartale o 5 procent. Niemiecki producent obuwia twierdzi,...
To program dla managerów, który łączy strategiczne spojrzenie na przyszłość zarządzania z konkretnymi narzędziami i umiejętnościami potrzebnymi do wykorzystania potencjału AI.
Masz aktywną subskrypcję?
Zaloguj się lub wypróbuj za darmo
wydanie testowe.
nie masz konta w serwisie? Dołącz do nas