Wojas w kwietniu wypracował 22,1 mln zł skonsolidowanych przychodów, czyli o 21 proc. więcej niż rok temu. Szczególnie dobrze wygląda sprzedaż detaliczna, która urosła aż o 26 proc., do 20,4 mln zł. W kwietniu spore wzrosty notowały też inne firmy z branży z wyjątkiem Gino Rossi (które koncentruje się na marżach).
To znacznie lepsze rezultaty niż Wojas osiągnął w marcu (łączne przychody wzrosły wtedy dzięki zamówieniom hurtowym o 6,5 proc., ale detaliczne spadły 2,7 proc.). Wtedy jednak negatywny wpływ na przychody miała mniejsza ilość dni handlowych (święta), tym razem efekt ten zadziałał na plus. Pytanie brzmi jakie marże brutto zrealizowała nowotarska spółka (nie są publikowane w raportach miesięcznych).
Narastająco po czterech miesiącach Wojas zwiększył łączne przychody o 11,4 proc., do 67,4 mln zł. W tym sprzedaż detaliczna urosła o 13,1 proc., do 58,4 mln zł. To niezły wynik biorąc pod uwagę, że sieć sprzedaży Wojasa rośnie w jednocyfrowym tempie.