Przychody CDRL w polskich sklepach wyniosły w kwietniu 11,3 mln zł, co oznacza że były o 9 proc. wyższe niż rok temu. W tym samym tempie wzrosły przychody w polskich sklepach od początku roku i po czterech miesiącach wyniosły 39,1 mln zł. Nieco słabszy był tylko marzec, kiedy dynamika wzrostu w polskich sklepach wyniosła 4 proc. w skali roku.
Właściciel marki Coccodrillo nadal notuje bardzo wysokie wzrosty sprzedaży w sklepie internetowym. W Polsce przyniósł w kwietniu 0,77 mln zł przychodów, co oznacza wzrost o 81 proc. Od początku roku polski sklep internetowy zwiększył sprzedaż o 105 proc., do 3,73 mln zł.
- Stabilne tempo wzrostu, które notujemy, jest zgodne z naszymi założeniami. Jak zwykle najbardziej cieszy bardzo dynamiczny wzrost naszego biznesu internetowego – mówi wiceprezes Tomasz Przybyła. W całym 2015 r. przychody grupy CDRL wzrosły o 13 proc., do 179 mln zł.
Na 17 maja zwołane zostało walne zgromadzenie, które ma zdecydować m.in. o podziale zysku za zeszły rok. Zgodnie z propozycją zarządu dywidenda może wynieść 0,85 zł na jedną akcję (rok temu było 0,75 zł). Przy dzisiejszym kursie (30,5 zł) stopa dywidendy wyniosłaby 2,8 proc. Do dnia dywidendy jeszcze sporo czasu – został zaproponowany na 29 czerwca (wypłata ma nastąpić 20 lipca). Od początku roku akcje CDRL podrożały o 30 proc., od debiutu jesienią 2014 r. – aż o 109 proc.