Reklama

Przyszłość branży handlowej to małe sklepy blisko klienta

Przyszłość branży to małe lokale blisko klienta. Inwestycje w tym segmencie planuje Auchan.

Publikacja: 08.05.2016 22:00

Foto: 123RF

Wypchane po brzegi wózki sklepowe to obraz, który niebawem będzie można zobaczyć tylko w filmach. Zwyczaje zakupowe Polaków znów się zmieniają. Chodzimy do sklepów częściej, jednak podczas tych wizyt kupujemy mniej, ale głównie świeżych towarów.

Statystyczny klient robi zakupy spożywcze aż 21,2 razy w miesiącu. Dodatkowo, jak wynika z badania Open Research, takie w stylu amerykańskim, czyli duże, co tydzień czy półtora, robi tylko co setny Polak.

Pozostało jeszcze 90% artykułu

Tylko 19 zł miesięcznie przez cały rok.

Bądź na bieżąco. Czytaj sprawdzone treści od Rzeczpospolitej. Polityka, wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia i psychologia.

Treści, którym możesz zaufać.

Reklama
Handel
Kazachstan staje do wyścigu o metale ziem rzadkich. Złoże jak połowa zasobów Chin
Materiał Promocyjny
UltraGrip Performance 3 wyznacza nowy standard w swojej klasie
Handel
Spór UE i USA o oliwki. WTO potrzebowała sześciu lat na decyzję
Handel
Pierwsza taka promocja na Orlenie. Od kiedy i o ile będzie taniej?
Handel
Smyk Holding odwołał publiczną ofertę akcji. Nie wyklucza kolejnego podejścia
Materiał Promocyjny
Raport o polskim rynku dostaw poza domem
Handel
Adidas bez Yeezy: spadek sprzedaży w USA, rekordowe wyniki globalne
Materiał Promocyjny
Manager w erze AI – strategia, narzędzia, kompetencje AI
Reklama
Reklama