Przyszłość branży handlowej to małe sklepy blisko klienta

Przyszłość branży to małe lokale blisko klienta. Inwestycje w tym segmencie planuje Auchan.

Publikacja: 08.05.2016 22:00

Foto: 123RF

Wypchane po brzegi wózki sklepowe to obraz, który niebawem będzie można zobaczyć tylko w filmach. Zwyczaje zakupowe Polaków znów się zmieniają. Chodzimy do sklepów częściej, jednak podczas tych wizyt kupujemy mniej, ale głównie świeżych towarów.

Statystyczny klient robi zakupy spożywcze aż 21,2 razy w miesiącu. Dodatkowo, jak wynika z badania Open Research, takie w stylu amerykańskim, czyli duże, co tydzień czy półtora, robi tylko co setny Polak.

Pozostało jeszcze 90% artykułu

Tylko 99 zł za rok.
Czytaj o tym, co dla Ciebie ważne.

Sprawdzaj z nami, jak zmienia się świat i co dzieje się w kraju. Wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia, historia i psychologia w jednym miejscu.
Handel
Allegro rozszerza program Smart
Handel
Donald Trump obniża cła na towary z Chin o najniższej wartości
Handel
Żabka pokazała wyniki. Akcje tanieją
Handel
Temu wygrywa z Allegro? Niekoniecznie
Handel
Grupa CCC podtrzymuje plan szybkiego rozwoju