Przyszłość branży handlowej to małe sklepy blisko klienta

Przyszłość branży to małe lokale blisko klienta. Inwestycje w tym segmencie planuje Auchan.

Publikacja: 08.05.2016 22:00

Foto: 123RF

Wypchane po brzegi wózki sklepowe to obraz, który niebawem będzie można zobaczyć tylko w filmach. Zwyczaje zakupowe Polaków znów się zmieniają. Chodzimy do sklepów częściej, jednak podczas tych wizyt kupujemy mniej, ale głównie świeżych towarów.

Statystyczny klient robi zakupy spożywcze aż 21,2 razy w miesiącu. Dodatkowo, jak wynika z badania Open Research, takie w stylu amerykańskim, czyli duże, co tydzień czy półtora, robi tylko co setny Polak.

Pozostało jeszcze 90% artykułu

Już za 19 zł miesięcznie przez rok

Jak zmienia się Polska, Europa i Świat? Wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia i historia w jednym miejscu i na wyciągnięcie ręki.

Subskrybuj i bądź na bieżąco!

Reklama
Handel
Handlowa wojna Kremla z Azerbejdżanem. Od importu owoców po działalność szpiegowską
Materiał Promocyjny
25 lat działań na rzecz zrównoważonego rozwoju
Handel
Legendarny producent jeansów nie boi się ceł Trumpa. Levi Strauss ma zapasy na pół roku
Handel
Trump grozi Kanadzie 35-procentowym cłem
Handel
Cła Trumpa blokują import odzieży z Chin do USA. Najniższy poziom od 22 lat
Handel
Donald Trump zapowiada nowe cła. „Dzisiaj zajmujemy się miedzią”
Reklama
Reklama
Reklama
Reklama