Tylko 99 zł za rok czytania.
Co zyskasz kupując subskrypcję? - możliwość zakupu tysięcy ebooków i audiobooków w super cenach (-40% i więcej!)
- dostęp do treści RP.PL oraz magazynu PLUS MINUS.
Aktualizacja: 09.05.2016 21:30 Publikacja: 09.05.2016 21:30
2 zdjęcia
ZobaczFoto: materiały prasowe
Gdańskie LPP od 2014 r. koncentruje się na wzmocnieniu rozpoznawalności swojej największej marki – Reserved (poza tym w jego ofercie są też takie brandy jak Mohito, Cropp, House, Sinsay i Tallinder). – Szczególnie dotyczy to Niemiec, ale też światowych stolic mody, gdzie chcemy otwierać flagowe salony tego brandu. Stąd m.in. decyzja o otwarciu sklepu Reserved w Londynie przy słynnej Oxford Street czy poszukiwania odpowiednich lokalizacji dla flagowych salonów tej marki w Mediolanie i Wiedniu. Realizujemy również plan otwarć Reserved przy prestiżowych ulicach handlowych największych miast w Niemczech – mówi Sławomir Łoboda, wiceprezes LPP odpowiedzialny za rozwój i inwestycje.
Sprzedaż online w marcu wzrosła znacznie mocniej niż w stacjonarnych sklepach. Nie tylko ubrań czy żywności, ale...
Pierwszy raz od 1979 r. zmalały na świecie przewozy towarów kontenerami. Decyzje Donalda Trumpa wywołały odpływ...
W najbliższą niedzielę, 27 kwietnia 2025 roku sklepy będą otwarte. To kolejna niedziela handlowa w tym miesiącu....
W kwietniu ponownie urosły obawy Polaków o przyszłość. Przewidywania co do sytuacji ekonomicznej kraju na najbli...
Warunków przyspieszenia transformacji technologicznej nad Wisłą jest wiele. Potrzebne są inwestycje w pracowników, w tym ich szkolenia, ale też dbałość o zdrowie. Nieodzowne są też ułatwienia natury prawnej i jak zawsze – finansowanie.
Chiny oświadczyły, że nie prowadzą żadnych rozmów z USA na temat ceł, mimo że Biały Dom w tym tygodniu sugerował...
Masz aktywną subskrypcję?
Zaloguj się lub wypróbuj za darmo
wydanie testowe.
nie masz konta w serwisie? Dołącz do nas