Wojny cenowe sprawiły, że obecnie aż 30 proc. towarów sprzedawanych w sklepach to produkty w cenach promocyjnych

Dla klientów świetna informacja, dla biznesu nie: obecnie aż 30 proc. towarów sprzedawanych w sklepach to produkty w cenach promocyjnych.

Publikacja: 25.04.2016 21:00

Foto: 123rf.com

Powodzenie promocji w Polsce widać po skali zainteresowania konsumentów gazetkami wydawanymi przez sieci handlowe. Rocznie trafia ich na rynek nawet 6 mld sztuk, a według badania firmy Focus tylko 1 proc. Polaków po otrzymaniu gazetki do niej nie zagląda i od razu wyrzuca do śmieci. Za przydatne na zakupach uznaje je z kolei aż 59 proc.

Ostra walka

Pozostało 95% artykułu

Złap mikołajkową okazję!

Czytaj dalej RP.PL.
Ciesz się dostępem do treści najbardziej opiniotwórczego medium w Polsce. Rzetelne informacje, pogłębione analizy, komentarze i opinie. Treści, które inspirują do myślenia. Oglądaj, czytaj, słuchaj.
Handel
Cena wigilijnych pierogów i barszczu rośnie najmocniej od kilku lat
https://track.adform.net/adfserve/?bn=77855207;1x1inv=1;srctype=3;gdpr=${gdpr};gdpr_consent=${gdpr_consent_50};ord=[timestamp]
Handel
Znowu szykują się drogie święta. Co zdrożało najmocniej?
Handel
Wojna handlowa wpędza sklepy w długi
Handel
To będą drogie święta. I musimy się do tego przyzwyczaić
Materiał Promocyjny
Bank Pekao wchodzi w świat gamingu ze swoją planszą w Fortnite
Handel
Zalando chce przejąć konkurencyjny sklep internetowy