CDRL zwiększyło zyski
W trzecim kwartale CDRL, właściciel dziecięcej marki odzieżowej Coccodrillo, wypracował 4,5 mln zł zysku netto, o prawie 20 proc. więcej niż rok temu.
Vistula mocno poprawia wyniki
Odzieżowo-jubilerska grupa w III kwartale wyraźnie zwiększyła zyski dzięki bardzo dobrej sprzedaży, ale rezultat na poziomie netto okazał się niższy niż śr...
Podatek uderzy we wszystkich
Wbrew powszechnej opinii nowy 2-proc. podatek obrotowy obejmie nie tylko sieci spożywcze, ale też sklepy odzieżowe, salony samochodowe czy perfumerie.
Chińczycy też świętowali
Podczas gdy w Polsce 11 listopada obchodziliśmy kolejną rocznicę odzyskania niepodległości, Chińczycy mieli Dzień Singli, święto bardzo dobre dla handlu.
Łatwiej o miejsce w galeriach
Nowo otwierane centra handlowe mają problemy ze znalezieniem najemców. A będzie jeszcze trudniej, bo w tym roku ich powierzchnia mocno wzrośnie.
Nadchodzi nowa odzieżowa marka LPP
Jej ubrania mają być droższe i lepsze jakościowo niż Reserved, flagowego brandu LPP. Premiera już za kilka tygodni, pierwsze sklepy powstaną w marcu.
TAG Heuer i zegarek z Androidem
Szwajcarki producent zegarków pokazał swój pierwszy zegarek łączący klasyczne zegarmistrzostwo z nowymi technologiami – za ok. 1,5 tys. dol.
Baltona na lotnisku w Katowicach
Po podpisaniu w sierpniu tego roku umowy koncesyjnej na prowadzenie działalności gastronomicznej w terminalu non-Schengen lotniska Katowice Pyrzowice, loka...