Firmy odzieżowe stopniowo zdobywają sieć

Krajowe marki coraz większą część przychodów zawdzięczają e-sklepom.

Aktualizacja: 20.12.2016 20:06 Publikacja: 20.12.2016 19:27

Foto: 123RF

Nie ma na warszawskiej giełdzie polskiej firmy odzieżowej, która w strategii nie miałaby wpisanego rozwoju biznesu w internecie. To powszechny sposób na wyższe przychody i poprawę marży operacyjnej i EBITDA oraz szansa na relatywnie tanie wejście na rynki zagraniczne. Na razie sprzedaż w sieci odpowiada w zależności od marki i asortymentu za 2–17 proc. przychodów.

Próchnik kupuje

Pozostało 90% artykułu

Złap mikołajkową okazję!

Czytaj dalej RP.PL.
Ciesz się dostępem do treści najbardziej opiniotwórczego medium w Polsce. Rzetelne informacje, pogłębione analizy, komentarze i opinie. Treści, które inspirują do myślenia. Oglądaj, czytaj, słuchaj.
Handel
Znowu szykują się drogie święta. Co zdrożało najmocniej?
https://track.adform.net/adfserve/?bn=77855207;1x1inv=1;srctype=3;gdpr=${gdpr};gdpr_consent=${gdpr_consent_50};ord=[timestamp]
Handel
Wojna handlowa wpędza sklepy w długi
Handel
To będą drogie święta. I musimy się do tego przyzwyczaić
Handel
Zalando chce przejąć konkurencyjny sklep internetowy
Materiał Promocyjny
Bank Pekao wchodzi w świat gamingu ze swoją planszą w Fortnite
Handel
Polacy ruszyli na luksusowe zakupy