Reklama

Firmy odzieżowe stopniowo zdobywają sieć

Krajowe marki coraz większą część przychodów zawdzięczają e-sklepom.

Aktualizacja: 20.12.2016 20:06 Publikacja: 20.12.2016 19:27

Foto: 123RF

Nie ma na warszawskiej giełdzie polskiej firmy odzieżowej, która w strategii nie miałaby wpisanego rozwoju biznesu w internecie. To powszechny sposób na wyższe przychody i poprawę marży operacyjnej i EBITDA oraz szansa na relatywnie tanie wejście na rynki zagraniczne. Na razie sprzedaż w sieci odpowiada w zależności od marki i asortymentu za 2–17 proc. przychodów.

Próchnik kupuje

Pozostało jeszcze 90% artykułu

Już za 19 zł miesięcznie przez rok

Jak zmienia się świat i Polska. Jak wygląda nowa rzeczywistość polityczna po wyborach prezydenckich. Polityka, wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia i psychologia.

Czytaj, to co ważne.

Reklama
Handel
Miliardy na znane marki, czyli ABG buduje masę przed IPO
Handel
Donald Trump wzywa UE do nałożenia 100-proc. ceł na Chiny i Indie
Handel
Założyciel CCC: Już się nie potknę, jestem za blisko biznesu
Handel
Donald Trump ubiega się o utrzymanie ceł przez Sąd Najwyższy. Prosi o „szybką decyzję”
Handel
Komisja Europejska przyjęła umowę handlową z Mercosurem. Co przyniesie Unii?
Reklama
Reklama