Jak informuje właściciel DM Klif, nowy najemca przejmie te same powierzchnie, które poprzednio wynajmowała Almie. Umowy dotyczą odpowiednio: 2,673 i 2,890 mkw.

- Piotr i Paweł jest polską marką kojarzoną z wysoką jakością produktów i usług, co czyni ją idealnym operatorem spożywczym dla wymagających Klientów Domu Mody Klif i Centrum Handlowego Klif – komentuje Michał Bogaczyński, wicedyrektor ds. zarządzania aktywami, AEW Europe.

W obu lokalizacjach dostępna będzie pełna oferta asortymentowa supermarketu, w tym produkty świeże oraz marka własna Piotr i Paweł „Zawsze Jakość".

W październiku po wielu miesiącach walki o przetrwanie, co było widać w każdym sklepie Almy, Zarząd Alma Market złożył wniosek o ogłoszenie upadłości obejmującej likwidację majątku. Jednocześnie podtrzymał złożony wcześniej wniosek o otwarcie postępowania sanacyjnego. Od 27 października nie działa też sklep internetowy Alma24pl. Zwolnieniami grupowymi w sklepach Almy objęto ponad 1 tys. 700 pracowników.