Zakupy w pandemii: lalki, detergenty, kampery

Pandemia zmieniła radykalnie zwyczaje dotyczące zakupów. W ostatnich miesiącach konsumenci chwytali wszystko, co uważali za konieczne: od ściereczek dezynf...

Lalka Barbie wraca i to w dobrym stylu

Mattel, producent lalek Barbie i innych zabawek osiągnął wzrost przychodów w trzecim kwartale roku. Wszystko dzięki pandemii. Rodzice kupują dzieciom coraz...

Bruksela chce nowych ceł zaporowych dla Rosji

Komisja Europejska opublikowała w piątek 435-stronicowy raport na temat „wywołanych przez rząd, znaczących zakłóceń mechanizmów rynkowych w rosyjskiej gosp...

Coca-Cola robi porządki. Pozbywa się 200 nierentownych marek

Coca-Cola żegna się z 200 markami. To połowa jej portfolio - informuje CNN.

UNCTAD równie pesymistyczna jak WTO

Wartość światowego handlu w tym roku zmaleje o 7-9 proc. mimo słabego odbicia w III kwartale przez gospodarkę Chin — ocenia Konferencja NZ ds. Handlu i Roz...

Adidas prawdopodobnie rozważa sprzedaż Reeboka

Adidas chce sprzedać swoją markę Reebok przed marcem 2021 roku - twierdzi niemiecki "Manager Magazin".

Sklepy z maseczkami podbijają centra handlowe w USA

Kryzys wywołany pandemią to nie tylko problemy, to także szansa.

Pandemia nie psuje nastrojów kupujących online

90 proc. odwiedzających e-sklepy chce zwiększyć aktywność zakupową w trakcie nadchodzącego Black Friday. Do skorzystania z przecen nie zniechęci nas epidemia.

Polacy wcale nie chcą oszczędzać w pandemii

Ponad 60 proc. Polaków uważa, że w ostatnim czasie poziom ich wydatków nie uległ zmianie.

Covid uderza w handel

Aż o 10 proc. zmalała z tygodnia na tydzień liczba wizyt w galeriach. To trend widoczny od początku października. Właścicieli niepokoją godziny dla seniorów.

Reklama
Reklama

Zakupy coraz tańsze, ale nie w sklepach internetowych

We wrześniu ceny podstawowych produktów spożywczych i chemicznych spadły. Przynajmniej w stacjonarnych sklepach.

Spontaniczny lockdown: w sklepach mniej klientów

Do końca września centra handlowe mozolnie odrabiały straty z wiosny. W październiku liczba wizyt klientów gwałtownie spadła. Wystraszeni pandemią konsumen...

Jak rozpoznać, który produkt jest rodzimy

Już 91 proc. Polaków zapewnia o swej gotowości do wybierania krajowych produktów – zwłaszcza przy zakupach żywności. Problem w tym, że nie zawsze wiemy, cz...

Rośnie sprzedaż biżuterii. Zamożni zmienili strukturę wydatków

Konsumpcja zamożnej części społeczeństwa zmieniła kierunek. Na popularności zyskuje luksusowa biżuteria.

Dlaczego Polacy zwracają zakupy? Powód jest prosty

Głównym powodem odsyłania internetowych zakupów nie są wady produkty, a fakt, iż klient po prostu się rozmyślił.

Nie wszystkie centra handlowe mają tak samo źle

Choć przynajmniej do momentu ponownych wzrostów zachorowań centra odrabiały straty we frekwencji to dużym obiektom szło znacznie trudniej.

Wróci handel w niedziele? Rząd się zastanawia nad opcjami

Rząd zastanawia się nad przywróceniem, w szczątkowej formie, handlu w niedziele.

Marek Piechocki: To było tsunami, ale jestem optymistą

Ten kryzys udowodnił, że dobrze postępuję, będąc konserwatywnym w biznesie – mówi Marek Piechocki, prezes LPP.

Polacy znów robią zakupy na zapas. Panika w czerwonych strefach

Ponowne nałożenie obostrzeń na gospodarkę spowodowało wzmożone zakupy Polaków. Zjawisko to jest szczególnie widoczne w czerwonych strefach - wynika z danyc...

Jerzy Lubianiec chce wycofać się z LPP? Możliwe wezwanie

Fundacja rodziny Piechockich wystąpiła do Urzędu Ochrony Konkurencji i Konsumentów o zgodę na przejęcie kontroli nad odzieżową grupą LPP. To efekt warunkow...

Reklama
Reklama