CCC od podszewki. Takie hasło towarzyszyło czwartkowej wideokonferencji obuwniczo-odzieżowej grupy założonej przez Dariusza Miłka. Założyciel i zarząd grupy skupili się jednak na jej osiągnięciach i konkurencyjnych przewagach, w tym inwestycjach w technologię i logistykę. Ale nie tylko na tym.
Czytaj także: Pepco kupuje 29 sklepów należących do CCC
Jak się bowiem okazało – poinformował o tym Dariusz Miłek – CCC kupiło w ostatnich miesiącach trzy marki. Chodzi o Simple (należało do przejętego Gino Rossi), Americanos oraz Badura. Nie podano, kto był stroną sprzedającą.
Simple wraz z siecią sklepów jeszcze przed transakcją zakupu Gino Rossi przez CCC trafiło do spółki Skyline Insolvency Solutions. „Głównym celem SIS jest stworzenie długofalowej strategii dla spółki i przywrócenie marce Simple należnej jej pozycji na rynku premium oraz kontynuowanie 25-letniej tradycji jednej z najbardziej znanych i cenionych polskich marek" – podawała wówczas SIS.
– Kupiliśmy tylko marki, a nie przedsiębiorstwa. Przeznaczyliśmy na te marki kilka milionów złotych. Myślę, że jesteśmy je w stanie odzyskać w miesiąc – uważa Dariusz Miłek. Jak podał, produkty pod marką Simple dostępne będą tylko w sklepach Modivo i eObuwie, marka Americanos także w Modivo, a buty i torebki Badura w sklepach CCC.