Sprzedaż australijskiego wina w Wielkiej Brytanii wzrosła w ostatnich 12 miesiącach o niemal 30 procent. Wszystko dzięki wojnie handlowej Pekinu z Canberrą.
Mimo szoku związanego z pandemią rynek FMCG w Polsce w 2020 r. urósł o niemal 5 proc. Głównie dzięki kategoriom spożywczym, z produktami suchymi na czele....
Wojskowy pucz w Birmie (Mjanmie) namieszał nie tylko w tym kraju. Może bowiem sprawić, że marki produkujące buty i ubrania będą musiały poszukać innych dos...
Impossible Foods poinformowało, że obniży ceny swoich hamburgerów ze sztucznego mięsa o 20 proc. w amerykańskich sklepach spożywczych. To początek walki ce...
Są powiaty, w których na sklep spożywczy typu supermarket czy dyskont przypada 3–4 tys. mieszkańców, ale jest też wiele takich, gdzie ta liczba wynosi nawe...
Firma InPost kierowana przez Rafała Brzoskę, która w ubiegłym tygodniu zadebiutowała na giełdzie w Amsterdamie, podpisała pięcioletni kontrakt z Amazonem –...
Grupa Monnari, prowadząca sieć butików z modą dla kobiet, zdecydowała o odstąpieniu od 24 umów najmu powierzchni sklepowych w centrach handlowych. Powierzc...
Powinniśmy wziąć przykład z innych krajów Unii Europejskiej i zacząć obniżać podatki, a nie wprowadzać nowe – pisze w apelu do rządu Konfederacja Lewiatan....
Początek roku to zamieszanie w zakupach. Także brytyjskie sklepy stały się sporo tańsze, odkąd kraj opuścił UE. Dla polskich firm to nowy rywal, podobnie j...
Firmy Beyond Meat i koncern PepsiCo utworzyły spółkę joint venture The PLANeT Partnership, która będzie zajmować się tworzeniem, produkcją i sprzedażą prze...