Reklama
Rozwiń

Smartfon równie dobry do zakupów jak komputer

W ostatnim roku liczba transakcji dokonywanych przez smartfony wzrosła o ponad 40 proc.

Brytyjczycy przechwycili australijskie wina, których nie chcieli Chińczycy

Sprzedaż australijskiego wina w Wielkiej Brytanii wzrosła w ostatnich 12 miesiącach o niemal 30 procent. Wszystko dzięki wojnie handlowej Pekinu z Canberrą.

Marka nie zawsze najważniejsza. Marki własne rosną w siłę

Produktów pod nazwą znaną w sklepach tylko jednej sieci podbijają nie tylko rynek papieru toaletowego czy wody. To także coraz częściej sprzęt.

Czy IKEA rezygnuje z hot-dogów? Firma odpowiada

Brak hot-dogów w sklepach Ikea wzbudził niepokój. Ikea odpowiada na pytania.

Polski rynek FMCG rośnie. Hitem produkty do pieczenia

Mimo szoku związanego z pandemią rynek FMCG w Polsce w 2020 r. urósł o niemal 5 proc. Głównie dzięki kategoriom spożywczym, z produktami suchymi na czele....

Przewrót w Birmie źle wpłynie na rynek... butów

Wojskowy pucz w Birmie (Mjanmie) namieszał nie tylko w tym kraju. Może bowiem sprawić, że marki produkujące buty i ubrania będą musiały poszukać innych dos...

Roślinne mięso tanieje w sklepach. Ma wyprzeć prawdziwą wołowinę

Impossible Foods poinformowało, że obniży ceny swoich hamburgerów ze sztucznego mięsa o 20 proc. w amerykańskich sklepach spożywczych. To początek walki ce...

Cyfryzacja i e-commerce pomogły CCC i LPP

CCC i LPP, największe sieci sklepów z obuwiem i odzieżą z Polski, zakończyły handlowy rok naznaczony przez epidemię. I wierzą w poprawę.

Allegro goni Amazona. Inwestuje we własny magazyn

Platforma Allegro też inwestuje we własny magazyn, aby wspierać sprzedawców w realizowaniu dostaw.

Im dalej na zachód, tym więcej sklepów

Są powiaty, w których na sklep spożywczy typu supermarket czy dyskont przypada 3–4 tys. mieszkańców, ale jest też wiele takich, gdzie ta liczba wynosi nawe...

Reklama
Reklama

Brzoska porozumiał się z Bezosem. InPost dostarczy paczki Amazona

Firma InPost kierowana przez Rafała Brzoskę, która w ubiegłym tygodniu zadebiutowała na giełdzie w Amsterdamie, podpisała pięcioletni kontrakt z Amazonem –...

Coraz więcej Polaków kupuje na zapas

Mimo mniejszych restrykcji w pracy sklepów zwyczaje Polaków się nie zmieniają. Zwolenników kupowania na zapas jest nawet coraz więcej.

Janusz Stroka, prezes Netto Polska: Marka Tesco zniknie z Polski w półtora roku

Czekamy na zgody i ostro ruszamy do modernizacji sklepów, które kupujemy – mówi Janusz Stroka, prezes Netto Polska.

Polska marka odzieżowa zamyka 24 sklepy w centrach handlowych

Grupa Monnari, prowadząca sieć butików z modą dla kobiet, zdecydowała o odstąpieniu od 24 umów najmu powierzchni sklepowych w centrach handlowych. Powierzc...

Krzysztof Adam Kowalczyk: Rząd luzuje śrubę. O milimetr

Władza naprawia swoje błędy ze zbyt radykalnym lockdownem, głównie w handlu. Nie wszystkich zadowoli.

Sklepy znów otwarte od 1 lutego. Znikają godziny dla seniorów

Wiele restrykcji zostaje utrzymanych, ale centra handlowe są znowu otwarte. Znikają także godziny dla seniorów.

Przedsiębiorcy apelują o zawieszenie podatku od sprzedaży detalicznej

Powinniśmy wziąć przykład z innych krajów Unii Europejskiej i zacząć obniżać podatki, a nie wprowadzać nowe – pisze w apelu do rządu Konfederacja Lewiatan....

Brytyjskie e-sklepy, jak chińskie, nie wliczają VAT

Początek roku to zamieszanie w zakupach. Także brytyjskie sklepy stały się sporo tańsze, odkąd kraj opuścił UE. Dla polskich firm to nowy rywal, podobnie j...

PepsiCo i Beyond Meat będą tworzyć bezmięsne przekąski i napoje

Firmy Beyond Meat i koncern PepsiCo utworzyły spółkę joint venture The PLANeT Partnership, która będzie zajmować się tworzeniem, produkcją i sprzedażą prze...

Handel żąda otwarcia 1 lutego. „W naszych sklepach jest bezpiecznie"

Najwięksi sprzedawcy odzieży, obuwia nie biorą pod uwagę ponownego wydłużenia lockdownu.

Reklama
Reklama
REKLAMA: automatycznie wyświetlimy artykuł za 15 sekund.
Reklama