Aktualizacja: 01.05.2025 10:46 Publikacja: 22.09.2021 19:52
Foto: Bloomberg
Europejski sektor luksusowy odnotował w ostatnich miesiącach szybkie tempo wzrostu, dzięki temu, że sklepy zostały ponownie otwarte po lockodwnach, a konsumenci wykorzystali pieniądze zaoszczędzone w okresach odosobnienia, aby teraz ponownie kupować drogie towary.
LVMH w lipcu informował, że w pierwszym półroczu tego roku jego sprzedaż rosła o 11 proc. w porównaniu z tym samym okresem z przed pandemicznego 2019 roku. Popytem cieszyły się przede wszystkim ubrania i akcesoria marek Louis Vuitton i Dior.
Zarówno czwartek 1 maja, jak i sobota 3 maja są dniami ustawowo wolnymi od pracy i obowiązuje wtedy zakaz handlu...
Sprzedaż online w marcu wzrosła znacznie mocniej niż w stacjonarnych sklepach. Nie tylko ubrań czy żywności, ale...
Pierwszy raz od 1979 r. zmalały na świecie przewozy towarów kontenerami. Decyzje Donalda Trumpa wywołały odpływ...
W najbliższą niedzielę, 27 kwietnia 2025 roku sklepy będą otwarte. To kolejna niedziela handlowa w tym miesiącu....
Warunków przyspieszenia transformacji technologicznej nad Wisłą jest wiele. Potrzebne są inwestycje w pracowników, w tym ich szkolenia, ale też dbałość o zdrowie. Nieodzowne są też ułatwienia natury prawnej i jak zawsze – finansowanie.
W kwietniu ponownie urosły obawy Polaków o przyszłość. Przewidywania co do sytuacji ekonomicznej kraju na najbli...
My jesteśmy gotowi na wszystkie scenariusze. Wprowadziliśmy wiele nowych modeli samochodów osobowych, w tym SUV-y, crossovery i auta sportowe. Mamy też pojazdy użytkowe dla wszystkich rodzajów działalności – mówi Attila Szabó, prezes i dyrektor zarządzający Ford Polska.
Masz aktywną subskrypcję?
Zaloguj się lub wypróbuj za darmo
wydanie testowe.
nie masz konta w serwisie? Dołącz do nas