LVMH szuka nowych pracowników. Warunek: wszyscy przed 30

LVMH chce do końca 2022 roku zatrudnić 25 tys. nowych pracowników. Mają to być osoby poniżej 30 roku życia - informuje Reuters.

Publikacja: 22.09.2021 19:52

LVMH szuka nowych pracowników. Warunek: wszyscy przed 30

Foto: Bloomberg

Europejski sektor luksusowy odnotował w ostatnich miesiącach szybkie tempo wzrostu, dzięki temu, że sklepy zostały ponownie otwarte po lockodwnach, a konsumenci wykorzystali pieniądze zaoszczędzone w okresach odosobnienia, aby teraz ponownie kupować drogie towary.

LVMH w lipcu informował, że w pierwszym półroczu tego roku jego sprzedaż rosła o 11 proc. w porównaniu z tym samym okresem z przed pandemicznego 2019 roku. Popytem cieszyły się przede wszystkim ubrania i akcesoria marek Louis Vuitton i Dior.

Koncern chce zwiększyć popularność swoich marek luksusowych wśród młodych ludzi. Dlatego zamierza zatrudnić w najbliższych latach 25 tys. osób w wieku poniżej 30 lat. We Francji firma chce zatrudnić 2,5 tys. osób na długoterminowe umowy i przyjąć 5 tys. stażystów.

Według Chantal Gaemperle, dyrektora ds. zasobów ludzkich i synergii w LVMH, cel zatrudnienia na nadchodzący rok oznacza wzrost o około 20 procent w porównaniu z poprzednimi latami.

Grupa zamierza wykorzystać różne metody rekrutacji nowego, młodego personelu, w tym oprzeć się na firmowym instytucie szkoleniowym we Francji i innych krajach, który koncentruje się na projektowaniu, rzemiośle i technikach sprzedaży. Planuje także rozszerzyć nauczanie w takich krajach, jak Włochy, Hiszpania, Niemcy i Japonia.

LVMH poinformowało także, że otwiera publiczną internetową platformę szkoleniową by dać szansę młodym ludziom w mniej uprzywilejowanych obszarach Francji i by ułatwić w ten sposób rekrutację uczniów szkół średnich na praktyki.

Europejski sektor luksusowy odnotował w ostatnich miesiącach szybkie tempo wzrostu, dzięki temu, że sklepy zostały ponownie otwarte po lockodwnach, a konsumenci wykorzystali pieniądze zaoszczędzone w okresach odosobnienia, aby teraz ponownie kupować drogie towary.

LVMH w lipcu informował, że w pierwszym półroczu tego roku jego sprzedaż rosła o 11 proc. w porównaniu z tym samym okresem z przed pandemicznego 2019 roku. Popytem cieszyły się przede wszystkim ubrania i akcesoria marek Louis Vuitton i Dior.

2 / 3
artykułów
Czytaj dalej. Subskrybuj
Handel
Biden chce uderzyć w Chiny. Wzywa do potrojenia ceł na metale
Materiał Promocyjny
Wykup samochodu z leasingu – co warto wiedzieć?
Handel
Pęka handel Chin z Rosją. Kreml po prośbie w Pekinie
Handel
Drożyzna zmienia gusta konsumentów w Polsce. Cena ma znaczenie
Handel
Polacy pokochali diamenty. Jubilerzy zacierają ręce
Materiał Promocyjny
Jak kupić oszczędnościowe obligacje skarbowe? Sposobów jest kilka
Handel
Koniec z alkoholem na stacjach benzynowych? Premier Tusk rozważa ten pomysł