Już za 19 zł miesięcznie przez rok
Jak zmienia się Polska, Europa i Świat? Wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia i historia w jednym miejscu i na wyciągnięcie ręki.
Subskrybuj i bądź na bieżąco!
Aktualizacja: 04.07.2025 09:42 Publikacja: 22.09.2021 19:52
Foto: Bloomberg
Europejski sektor luksusowy odnotował w ostatnich miesiącach szybkie tempo wzrostu, dzięki temu, że sklepy zostały ponownie otwarte po lockodwnach, a konsumenci wykorzystali pieniądze zaoszczędzone w okresach odosobnienia, aby teraz ponownie kupować drogie towary.
LVMH w lipcu informował, że w pierwszym półroczu tego roku jego sprzedaż rosła o 11 proc. w porównaniu z tym samym okresem z przed pandemicznego 2019 roku. Popytem cieszyły się przede wszystkim ubrania i akcesoria marek Louis Vuitton i Dior.
Jak zmienia się Polska, Europa i Świat? Wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia i historia w jednym miejscu i na wyciągnięcie ręki.
Subskrybuj i bądź na bieżąco!
Trwa właśnie ostatni tydzień intensywnych negocjacji UE z USA. Stawką w grze jest zakończenie lub wznowienie woj...
Polacy na produkty ze sklepowych zamrażarek wydają już 5,4 mld zł rocznie, a rynek wciąż rośnie. I to nie tylko...
Amerykański prezydent grozi Japonii cłami dochodzącymi nawet do 35 proc. Analitycy twierdzą, że nie należy tych...
Prezydent Donald Trump ogłosił w środę sukces: Stany Zjednoczone osiągnęły porozumienie handlowe z Wietnamem. To...
W niedzielę pożar strawił budynek rumuńskiego parku logistycznego wynajmowany przez odzieżową grupę LPP i towar...
Masz aktywną subskrypcję?
Zaloguj się lub wypróbuj za darmo
wydanie testowe.
nie masz konta w serwisie? Dołącz do nas