Whisky zyskuje, wódka traci
Niemal 36,2 mld zł mogą wydać Polacy w 2014 r. ?na swoje ulubione alkohole: piwo, wódkę, wino i whisky. To o ponad 300 mln zł więcej niż przed rokiem.
Polacy zmieniają zwyczaje zakupowe
Liczba wizyt w centrach handlowych spadła w grudniu o ponad 10 procent ?w porównaniu z ubiegłym rokiem. Konsumenci zaczęli inaczej robić zakupy.
Google podgryza Microsoft
Komputery z Windowsem oraz iPady idą w odstawkę. Przyszłość ma należeć do debiutujących na rynku Chromebooków i tabletów z Androidem.
Minister wtrąca się do Alcatela
Minister przemysłu Francji wywiera nacisk na Alcatela-Lucenta, by zmniejszył cięcia w zatrudnieniu przy restrukturyzacji mającej powstrzymać straty ponoszo...
Sake jak burza podbija świat
Farmerzy z zachodniego wybrzeża w tym roku po raz pierwszy od dziesięciu lat zasieją ryż nihonbare, gdyż na fali boomu eksportowego sake zyskują popularnoś...
Ceny TV ostro w dół
Telewizory w systemie 4K w kilka miesięcy staniały nawet o 40 procent. Choć stanowią margines rynku, to w 2014 r. ich sprzedaż może mocno wzrosnąć.