[srodtytul]Dziennik Gazeta Prawna [/srodtytul]
Klienci skrytykowali ofertę NC+
ŁW
„Jest nam przykro, że nasza nowa oferta spotkała się z taką krytyką z waszej strony" – w taki sposób na swoim profilu na Facebooku odpowiedziała na uwagi klientów telewizja NC+, która powstała z połączenia platform satelitarnych Cyfra+ i n. Nowa oferta została przedstawiona w czwartek. Klienci skarżyli się przede wszystkim na zmiany na liście dostępnych kanałów oraz na politykę cenową (usługi są dostępne w trzech pakietach, z których najtańszy kosztuje 39 zł miesięcznie). Mieli też trudności z korzystaniem z serwisu internetowego czy z dodzwonieniem się na infolinię. „Ze względu na wyjątkowo duże zainteresowanie ofertą NC+ znacznie wydłużył się czas oczekiwania na połączenie" – przyznała firma.
http://edgp.gazetaprawna.pl/index.php?act=mprasa&sub=article&id=444144 (dostęp płatny)