Od dziś wiadomo już czym zajmuje się w grupie Zygmunta Solorza-Żaka spółka Paszport Korzyści, utworzona przez Polkomtel Business Development (PBD) zależną od operatora sieci Plus.
Paszport Korzyści to nowy podmiot w grupie, w którym po 49 proc. udziałów mają PBD i Plus Bank. Odpowiada za finansowo-formalną stronę przedstawionego dziś mediom programu lojalnościowego przygotowanego dla klientów firm Solorza-Żaka. Taka struktura własnościowa pozwala na korzyści podatkowe, z drugiej pozwala udziałowcom nie konsolidować całych kosztów ponoszonych przez nową spółkę.
Nazwa programu lojalnościowego nawiązuje do produktu grupy z lat 90. – Paszportu Polsatu. Podobnie jak wówczas, także teraz, grupa Cyfrowego Polsatu dostarczy klientom do skrzynek pocztowych "paszport". Tym razem książeczka zawiera zestaw ofert rabatowych smartDOM (łączy propozycje Cyfrowego Polsatu, Polkomtela, Plus Banku), opis specjalnych ofert firm partnerskich i dwie karty programu lojalnościowego, pozwalającego z niego korzystać.
Aby skorzystać z programu abonent musi wykazać się aktywnością: zarejestrować kartę na specjalnej stronie www, tworząc konto internetowe w systemie przygotowanym na tę okoliczność, a w przypadku chęci skorzystania z rabatów na usługi telekomunikacyjne i telewizyjne zgłaszać taką chęć przed upływem terminu płatności faktur.
Kosztów programu lojalnościowego nie ujawniono. Partnerzy Grupy Cyfrowego Polsatu: TelePizza, PKN Orlen, Eurocash (właściciel sieci sklepów franczyzowych: Delikatesy Centrum, Euro, Gama, Groszek, Lewiatan), czy AXA Assistance partycypują w kosztach kampanii promocyjnej.