Powiedzieli

Aktualizacja: 28.11.2014 09:04 Publikacja: 28.11.2014 00:41

Tomasz Marszałł, Dyrektor Departamentu Marketingu w PKO Banku Polskim

Tomasz Marszałł, Dyrektor Departamentu Marketingu w PKO Banku Polskim

Foto: materiały prasowe

Tomasz Marszałł, Dyrektor Departamentu Marketingu w PKO Banku Polskim

Trudno podać jedną receptę na sukces marki, choć kilka czynników ma tu spore znaczenie. To przede wszystkim zdrowy rozsądek i konsekwencja. Uruchamiając przed czterema laty platformę komunikacyjną z Szymonem Majewskim, wywołaliśmy na rynku ogromną falę krytyki. Przetrwaliśmy ją jednak i konsekwentnie realizowaliśmy nasze założenia, a efekty przerosły oczekiwania. Dziś marka PKO Banku Polskiego jest w zupełnie innym miejscu niż przed czterema laty. Z kolei zdrowy rozsądek jest potrzebny nie tylko w przypadku budżetów marketingowych, ale również w podejściu do badań. Są one bardzo istotne w marketingu, ale czytane dosłownie, mogą prowadzić do błędnych wniosków. Warto pamiętać, że żółte karteczki 3M i esemesy w Nokii zostały odrzucone w badaniach.—a.b.

Pozostało 82% artykułu
„Rzeczpospolita” najbardziej opiniotwórczym medium października!
Rzetelne informacje, pogłębione analizy, komentarze i opinie. Treści, które inspirują do myślenia. Oglądaj, czytaj, słuchaj.

Czytaj za 9 zł miesięcznie!
Ekonomia
Gaz może efektywnie wspierać zmianę miksu energetycznego
https://track.adform.net/adfserve/?bn=77855207;1x1inv=1;srctype=3;gdpr=${gdpr};gdpr_consent=${gdpr_consent_50};ord=[timestamp]
Ekonomia
Fundusze Europejskie kluczowe dla innowacyjnych firm
Ekonomia
Energetyka przyszłości wymaga długoterminowych planów
Ekonomia
Technologia zmieni oblicze banków, ale będą one potrzebne klientom
Materiał Promocyjny
Bank Pekao wchodzi w świat gamingu ze swoją planszą w Fortnite
Ekonomia
Czy Polska ma szansę postawić na nogi obronę Europy