Reklama
Rozwiń

Netflix zamierza w ciągu dwóch lat podbić świat

Pod koniec tego kwartału amerykańska platforma wideo on-line startuje w Australii i Nowej Zelandii, a w ciągu dwóch lat zamierza sfinalizować „światową ekspansję”. Już myśli o tym, jak odnaleźć się w Chinach.

Publikacja: 21.01.2015 07:00

Netflix zamierza w ciągu dwóch lat podbić świat

Foto: materiały prasowe

Tak zapowiadają w liście do akcjonariuszy Reed Hasting, szef spółki oraz David Wells, jej dyrektor finansowy. Poza Australią i Nową Zelandią przy okazji raportowania wyników szefowie Netfliksa nie wspominają żadnego konkretnego planowanego do podbicia rynku z nazwy. – W dalszej części roku wystartujemy w kolejnych dużych krajach, realizując naszą strategię – podali tylko. Czy  wśród tych „dużych krajów" jest Polska, nie wiadomo.

Przy okazji zarząd ogłosił, że 24. stycznia wprowadza do dystrybucji kontrowersyjną amerykańską komedię „The Interview".

Już za 19 zł miesięcznie przez rok

Jak zmienia się Polska, Europa i Świat? Wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia i historia w jednym miejscu i na wyciągnięcie ręki.

Subskrybuj i bądź na bieżąco!

Ekonomia
Polska już w 2026 r. będzie wydawać 5 proc. PKB na obronność
Ekonomia
Budżet nowej Wspólnoty
Ekonomia
Nowe czasy wymagają nowego podejścia
Ekonomia
Pacjenci w Polsce i Europie zyskali nowe wsparcie
Ekonomia
Sektor usług biznesowych pisze nową strategię wzrostu