Aktualizacja: 29.04.2015 08:24 Publikacja: 28.04.2015 13:35
Foto: Fotorzepa/Danuta Matłoch
– W gospodarstwach domowych tworzymy głównie wartości niematerialne, tworzymy kapitał społeczny. Bardzo ważne jest przełożenie tej twórczej pracy na rachunek ekonomiczny – podkreśla Wojciech Nagel, ekspert ds. demografii BCC, wykładowca Collegium Civitas.
Kobiety wypracowują aż 65,2 proc. wartości pracy domowej w Polsce, a mężczyźni 34,8 proc. – wynika z opublikowanych we wtorek badań GUS. – To pokazuje, że co prawda nasze społeczeństwo zmienia się ku relacjom partnerskim w obowiązkach związanych z prowadzeniem gospodarstwa domowego, ale wciąż dominuje tradycyjny podział ról – komentuj Nagel. – Zwłaszcza w środowiskach wiejskich czy małomiasteczkowych podział jest wyraźny: to mężczyzna zarabia na dom, a kobieta pielęgnuje ognisko domowe – dodaje.
Firma otrzymała decyzję o wsparciu na realizację nowej inwestycji w ramach Krakowskiego Parku Technologicznego....
Akademia Przedsiębiorczości BraveCamp, realizowana przez Inkubator Uniwersytetu Warszawskiego już od ośmiu lat,...
Przez ostatnie dziesięć lat polski ekosystem start-upowy przeszedł ogromną transformację – od anonimowej na aren...
Wydarzenia tej rangi jeszcze w regionie nie mieliśmy. Adresowanego do pokolenia, które właśnie wybiera ścieżkę k...
29 września odbędzie się Gala Finałowa BraveCampu – jednego z najważniejszych wydarzeń na mapie akademickiej prz...
Masz aktywną subskrypcję?
Zaloguj się lub wypróbuj za darmo
wydanie testowe.
nie masz konta w serwisie? Dołącz do nas