Grupa France Telecom utworzyła nowy podmiot zależny Orange Horizons, którego celem jest wygenerowanie przychodów w krajach, w których spółka nie operuje dzisiaj siecią telekomunikacyjną. Kluczem ma być marka Orange, wypromowana także poza obszarem sieci FT.
W obszarze działania Orange Horizons są przedsięwzięcia telekomunikacyjne, jak MVNO, ale również z dziedziny e-commerce. W krótkim terminie obszarem szczególnego zainteresowania FT jest Afryka, ponieważ w najbliższy weekend w Republice Południowej Afryki rozpoczynają się rozgrywki afrykańskiego Pucharu Narodów w piłce nożnej, którego Orange jest głównym sponsorem.
Komunikacja marki będzie znacznie szersza i obejmie szerszy obszar, niż tylko sześć krajów afrykańskich, w których grupa świadczy usługi telekomunikacyjne. Orange utworzył już portal internetowy i sklep online z akcesoriami telekomunikacyjnymi w RPA, w którym nie działa jako operator.
Podobne nie-sieciowe przedsięwzięcia mają być rozwijane także w Europie i Ameryce Południowej.