Reklamowe maskotki można kupić na Allegro za… 250 zł. Popularność gadżetów pokazuje, jak wielkim sukcesem jest kampania telekomu. Dziecinniejemy — mówią specjaliści. Serce i Rozum z kampanii Telekomunikacji Polskiej (TP) robią furorę. — Szukałem na Allegro pierwszego sezonu Ally McBeal i przy okazji wstukałem w wyszukiwarkę Serce i Rozum, czyli nasze sztandarowe maskotki. Mocno się zdziwiłem, bo aby je zdobyć, musiałbym zapłacić więcej niż za box DVD z wyczynami zabawnej prawniczki i jej znajomych. Koszt zestawu pluszaków to 100-250 zł — napisał w swoim blogu Wojciech Jabczyński, rzecznik TP.
http://bonnierbusinesspolska.pb.pl/Issue.aspx?id=bfd80b99-1481-4dc9-be6c-f22a2429fc0f&date=2011-01-28 (dostęp płatny)
[b]Nokia miała słaby czwarty kwartał[/b]
pal, MARKETWATCH
Zysk netto producenta telefonów w IV kw. wyniósł 742 mln EUR, czyli o 16 proc. mniej niż w IV kw. 2009 r. Sprzedaż wzrosła o 6 proc., do 12,6 mld EUR, ale marża na działalności operacyjnej w kluczowych działach urządzeń i usług spadła do 11,3 proc. z 15,4 proc. przed rokiem.