[ul]
[li][b]Cyfrowy Polsat[/b] poinformował, że w zasięgu jego sieci HSPA+ jest 9 miast mających więcej niż 20 tys. mieszkańców, a sieć oparta na 44 stacjach bazowych obejmuje 1,2 mln potencjalnych klientów. Spółka poinformowała o zakończeniu 2010 r. z 95 tys. klientów usług komórkowych
[li][b]Hayah[/b] zdobył statuetkę Spoters 2010 w plebiscycie na najbardziej lubiane reklamy zorganizowanym przez MTV Polska i At Media
[li][b]Inea[/b] pozyskała nowych klientów: Centrum Szkolenia Wojsk Lądowych (światłowodowy dostęp do sieci), oraz Specjalistyczny Zespół Opieki Zdrowotnej nad Matką i Dzieckiem w Poznaniu, dla której operator uruchomił właśnie usługi głosowe i internetowe
[li][b]Samsung[/b] w czwartym kwartale 2010 r. sprzedał 80,7 mln słuchawek, o 17 proc. więcej niż przed rokiem. W całym 2010 r. sprzedaż wyniosła 280 mln sztuk [/ul]