- Komercyjne testy usług w sieci LTE obejmą 2 tys. osób i potrwają do połowy roku. Teoretycznie zaraz potem moglibyśmy wdrożyć regularną ofertę, ale czy tak się stanie będzie zależało od wyniku testów. Kluczowe jest, jak działa przygotowany dla nas przez IPWireless modem, oraz jak usługi dostępowe w sieci LTE będą konsumować testerzy - to określi kształt przyszłej oferty rynkowej – powiedział podczas dzisiejszej konferencji prasowej Beata Białkowska, dyrektor marketingu Cyfrowego Polsatu.
Magia LTE
Spółka zamierza podeprzeć się w komunikacji marketingowej znakiem LTE, jako wyróżnikiem swojej oferty (Beata Białkowska podkreśliła, że określanie generacji usług 3G, 3.5G, 3.75G...itp. jest stosowane nieprecyzyjnie i mylące dla odbiorców). Nie wyklucza również, że w przyszłości, w czysto komercyjnej ofercie Cyfrowy Polsat będzie różnicować kształt oferty w zależności od sieci, z jakiej korzysta klient: HSPA+, czy LTE.
Komercyjne uruchomienie LTE nie wprowadzi jednak więcej dużych zmian w rynkowej strategii Cyfrowego Polsatu na rynku usług dostępowych. – Wciąż zaczynamy ofertowanie internetu od naszych abonentów usług telewizyjnych, ale już od zeszłego roku walczymy również o innych klientów. Dzisiaj 50 proc. naszych użytkowników internetu nie korzysta z platformy DTH Cyfrowego Polsatu – powiedziała Beata Białkowska.
Witz w modemie