To rekordowe notowania w historii. Papiery LPP zaczęły szybko drożeć po wczorajszej publikacji raportu o wynikach sprzedaży w marcu. Te były rewelacyjne. Obroty w minionym miesiącu zwiększyły się, licząc rok do roku, aż o 42 proc., do 242 mln zł. Szacunkowa wartość marży brutto na sprzedaży przekroczyła 61 proc. i była zbliżona do tej z poprzedniego roku.
– Wysoki wzrost sprzedaży dotyczy wszystkich naszych brandów i wszystkich rynków, na których działamy. Mamy nadzieję, że także kolejne miesiące będą udane – mówi Dariusz Pachla, wiceprezes LPP. Podkreśla, że wysoka sprzedaż to głównie efekt przygotowania produktów odpowiadających oczekiwaniom klientów. Pozytywny wpływ mogła też mieć pogoda zachęcająca do kupna wiosennych kolekcji.
Narastająco od początku roku gdańska grupa ma już 651 mln zł przychodów, co oznacza poprawę o około 30 proc.