Pakiety na start marki Orange

Dzisiaj Telekomunikacja Polska oficjalnie rozpoczęła rebranding marki na Orange. Poza zmianą wizualizacji operator wprowadza na rynek nowa ofertę pakietową Orange Open opartą na aktualnych propozycjach wzbogaconych kilkoma bonusami. Rozwój oferty pakietowej ma postępować. Tak jak mobilni konkurenci, Orange wprowadza nielimitowany pakiet za 79,90 zł. Nowa usługa dostępowa 10 Mb/s w ekstrakonkurencyjnej cenie spodziewany jest jednak dopiero na drugą połowę roku

Publikacja: 16.04.2012 14:21

Pakiety na start marki Orange

Foto: ROL

- Orange Open, to nowa oferta dla wszystkich segmentów - obwieścił podczas dzisiejszej inauguracji marki Orange oraz startu nowej oferty obuty w pomarańczowe lakierki  Maciej Witucki, prezes Telekomunikacji Polskiej. Poza zmianą wizualizacji 250 salonów sprzedaży, Orange Open (regulamin promocji), to drugi konkretny element zmiany marki przez Telekomunikację Polską. Abonenci pakietu FunPack HD otrzymują rabaty po 15 z miesięcznie na usługi mobilne Orange: telefonię komórkową oraz mobilny dostęp do internetu.

- W pakietyzacja usług widzimy istotny potencjał. Pakiet Orange Combo sprzedał się w ilości 110 tys. w ciągu 6 mc od uruchomienia oferty, w ciągu 4 mc sprzedaliśmy 100 tys. FunPacków HD. Na nie do końca porównywalnym francuskim rynku w ciągu 3 mc od wprowadzenia na rynek pakiety Orange Open znalazły kilkaset tysięcy nabywców - mówił o nowej ofercie Maciej Witucki.

Z formalnego punktu widzenia nowe usługi nadal będą świadczyć oddzielnie PTK Centertel i Telekomunikacja Polska, a klienci będą podpisywać dwie umowy. Świadczenie usług dla obu grup klientów jest ściśle limitowane zasadami regulacyjnymi, które mają przeciwdziałać praktykom dyskryminacyjnym ze strony TP. Handlowcy w salonach sprzedaży i telecentrach muszą wyraźnie informować, czyją ofertę proponują.

Wraz z rebrandingiem Orange wprowadza również - jak trzy sieci komórkowe przed nim - nowy pakiet komórkowy z nielimitowanymi połączeniami na numery mobilne za 79,90 zł. W przypadku Orange abonament obejmuje także połączenia do sieci stacjonarnych, a w pakiecie Orange Open, po odliczeniu rabatu,  kosztuje 64,90. Oferta dotyczy klientów przedłużających umowy.

W ofercie zintegrowanej dostępne będą również nielimitowane połączenia z telefonów stacjonarnych na inne numery stacjonarne w Polsce i na wybrane kierunki zagraniczne (kraje Unii Europejskiej, USA, Kanada, Australia). Orange obiecuje również wyższe subsydia, czyli niższe ceny detaliczne na telefony komórkowe w ofercie Open.

- Dziś wiele polskich rodzin za usługi płatnej telewizji, telefonii stacjonarnej i komórkowej oraz internet płaci w sumie sporo ponad 200 zł miesięcznie. Dla nich nasza oferta – z nielimitowanymi połączeniami – jest nie do przebicia – mówił Maciej Witucki.

Z ciekawostek, jakie Orange zapowiada na najbliższe tygodnie można wymienić nową usługę telewizyjną Tu i Tam, czyli serwis wideo dostępny przez aplikację mobilną dla wszystkich klientów grupy TP. W ofercie znajdą się 23 kanały liniowe oraz biblioteka VoD. Serwis zostanie uruchomiony w maju.

Niebawem na rynku ma się pojawić także nowa oferta dla firm. Pakietyzacja w jej przypadku będzie obejmowała w większym stopniu usługi teleinformatyczne. TP zapowiada także kolejne nowości pakietowe, ale nie chce zdradzać szczegółów.

Nowa oferta dostępowa 10 Mb/s, która była powodem oskarżeń ze strony operatorów alternatywnych o dyskryminacyjne praktyki ma wejśc na rynek dopiero w drugiej połowie roku. Jak zapowiada Monika Torbińska, szefowa usług dla domu w TP, nowy pakiet ma być naprawdę atrakcyjny cenowo.

Do końca maja br. ma się dokonać pełna rewizualizacja całej sieci zgodnie z nową identyfikacją marki Orange. Dzisiaj objęta nią została sieć własna TP, czyli ok. 250 salonów sprzedaży.

W dużych miastach i poza nimi zaplanowano kilkadziesiąt imprez towarzyszących rebrandingowi. Abonenci usług stacjonarnych będą mogli korzystać z akcji Środy z Orange, czyli zakupu dwóch biletów do Multikina w cenie jednego.

- współpraca Urszula Zielińska

Prezentacja z konferencji prasowej Telekomunikacji Polskiej

Informacja prasowa o zmianie marki

Informacja prasowa o nowej ofercie

Informacja z godz. 9.00: TP na pomarańczowo

Telekomunikacja Polska

od dzisiejszego ranka prezentuje całą swoją ofertę usługową pod marką Orange. To początek z dawna oczekiwanego rebrandingu usług operatora narodowego. TP – wbrew rynkowym i medialnym spekulacjom – pozostawiła markę Neostrada na oznaczenie usług dostępu do Internetu.

TP dzisiaj przed południem poda więcej informacji na temat procesu rebrandingu. Na pierwszy rzut oka oferta operatora wydaje się nie zmieniona w dziedzinie usług stacjonarnych telefonii i dostępu do Internetu. Nowością są usługi pakietyzowane pod nazwą Orange Open. Usługa telewizyjne nazywa się obecnie Orange TV.

Adres internetowy www.tp.pl przekierowuje obecnie do domeny Orange. Serwis Orange Online przejściowo nie daje dostępu do konta abonenckiego TP.

- Orange Open, to nowa oferta dla wszystkich segmentów - obwieścił podczas dzisiejszej inauguracji marki Orange oraz startu nowej oferty obuty w pomarańczowe lakierki  Maciej Witucki, prezes Telekomunikacji Polskiej. Poza zmianą wizualizacji 250 salonów sprzedaży, Orange Open (regulamin promocji), to drugi konkretny element zmiany marki przez Telekomunikację Polską. Abonenci pakietu FunPack HD otrzymują rabaty po 15 z miesięcznie na usługi mobilne Orange: telefonię komórkową oraz mobilny dostęp do internetu.

Pozostało 89% artykułu
Ekonomia
Gaz może efektywnie wspierać zmianę miksu energetycznego
https://track.adform.net/adfserve/?bn=77855207;1x1inv=1;srctype=3;gdpr=${gdpr};gdpr_consent=${gdpr_consent_50};ord=[timestamp]
Ekonomia
Fundusze Europejskie kluczowe dla innowacyjnych firm
Ekonomia
Energetyka przyszłości wymaga długoterminowych planów
Ekonomia
Technologia zmieni oblicze banków, ale będą one potrzebne klientom
Materiał Promocyjny
Bank Pekao wchodzi w świat gamingu ze swoją planszą w Fortnite
Ekonomia
Czy Polska ma szansę postawić na nogi obronę Europy