TVN
i
TV Puls
poinformowały dziś, że będą kontynuować reklamową współpracę do końca 2013 roku. W portfolio kanałów obsługiwanych przez biuro
Premium TV
Aktualizacja: 12.12.2012 17:54 Publikacja: 12.12.2012 17:54
TVN
i
TV Puls
poinformowały dziś, że będą kontynuować reklamową współpracę do końca 2013 roku. W portfolio kanałów obsługiwanych przez biuro
Premium TV
Grupy TVN
są też kanały grupy
4Fun Media
. Z kolei
Biuro Reklamy Polsat Media
przejęło reklamową obsługę na przyszły rok kanałów z grupy
BBC Worldwide
oraz cztery kanały z logo
Viasat
.
To oznacza rosnącą konkurencję dla brokera reklamowego Atmedia, który specjalizuje się w obsługiwaniu reklamowym kanałów tematycznych. - W czasie gdy molochy tracą, rynek stacji tematycznych rośnie w siłę, od początku roku wzmacniając się o ponad 10 proc. Nic dziwnego, że konkurenci szukają koła ratunkowego w postaci zewnętrznych kanałów – ich własne główne stacje (i główne źródła przychodów) straciły już szanse na jakikolwiek wzrost. I właśnie tu można szukać powodów zmiany - komentuje Marcin Boroszko, prezes Atmedia Group.Jak dodaje, pytanie czy w interesie Polsatu i TVN leży wzrost przychodów zagranicznych nadawców. - I tym samym – czy jest to długofalowa strategia biznesowa, czy czysto ratunkowe, doraźne działania obliczone na osłabienie rosnącej konkurencji ze strony stacji tematycznych - mówi.
Do portfolio Atmediów od Nowego Roku dołączą kanały Boomerang i Cartoon Network (Turner Broadcasting).
© Licencja na publikację
© ℗ Wszystkie prawa zastrzeżone
Źródło: rpkom.pl
TVN
i
Firma otrzymała decyzję o wsparciu na realizację nowej inwestycji w ramach Krakowskiego Parku Technologicznego....
Wielu kierowców marzy o jednej oponie zimowej, która sprawdzi się w każdych warunkach – od śniegu po mokry asfalt, od miejskich ulic po autostrady. Goodyear, tworząc model UltraGrip Performance 3, postanowił zbliżyć się do tego ideału, łącząc w jednej konstrukcji cechy, których zazwyczaj trzeba szukać w różnych produktach.
Akademia Przedsiębiorczości BraveCamp, realizowana przez Inkubator Uniwersytetu Warszawskiego już od ośmiu lat,...
Przez ostatnie dziesięć lat polski ekosystem start-upowy przeszedł ogromną transformację – od anonimowej na aren...
Wydarzenia tej rangi jeszcze w regionie nie mieliśmy. Adresowanego do pokolenia, które właśnie wybiera ścieżkę k...
To najszybciej rozwijający się segment kurierskiego rynku, który zmienia nie tylko handel detaliczny, ale i nasze przyzwyczajenia oraz wygląd miast.
29 września odbędzie się Gala Finałowa BraveCampu – jednego z najważniejszych wydarzeń na mapie akademickiej prz...
To program dla managerów, który łączy strategiczne spojrzenie na przyszłość zarządzania z konkretnymi narzędziami i umiejętnościami potrzebnymi do wykorzystania potencjału AI.
Masz aktywną subskrypcję?
Zaloguj się lub wypróbuj za darmo
wydanie testowe.
nie masz konta w serwisie? Dołącz do nas