TVN
i
TV Puls
poinformowały dziś, że będą kontynuować reklamową współpracę do końca 2013 roku. W portfolio kanałów obsługiwanych przez biuro
Premium TV
Aktualizacja: 12.12.2012 17:54 Publikacja: 12.12.2012 17:54
TVN
i
TV Puls
poinformowały dziś, że będą kontynuować reklamową współpracę do końca 2013 roku. W portfolio kanałów obsługiwanych przez biuro
Premium TV
Grupy TVN
są też kanały grupy
4Fun Media
. Z kolei
Biuro Reklamy Polsat Media
przejęło reklamową obsługę na przyszły rok kanałów z grupy
BBC Worldwide
oraz cztery kanały z logo
Viasat
.
To oznacza rosnącą konkurencję dla brokera reklamowego Atmedia, który specjalizuje się w obsługiwaniu reklamowym kanałów tematycznych. - W czasie gdy molochy tracą, rynek stacji tematycznych rośnie w siłę, od początku roku wzmacniając się o ponad 10 proc. Nic dziwnego, że konkurenci szukają koła ratunkowego w postaci zewnętrznych kanałów – ich własne główne stacje (i główne źródła przychodów) straciły już szanse na jakikolwiek wzrost. I właśnie tu można szukać powodów zmiany - komentuje Marcin Boroszko, prezes Atmedia Group.Jak dodaje, pytanie czy w interesie Polsatu i TVN leży wzrost przychodów zagranicznych nadawców. - I tym samym – czy jest to długofalowa strategia biznesowa, czy czysto ratunkowe, doraźne działania obliczone na osłabienie rosnącej konkurencji ze strony stacji tematycznych - mówi.
Do portfolio Atmediów od Nowego Roku dołączą kanały Boomerang i Cartoon Network (Turner Broadcasting).
© Licencja na publikację
© ℗ Wszystkie prawa zastrzeżone
Źródło: rpkom.pl
TVN
i
Kolejne trzy wyższe uczelnie i dwa resorty dołączyły do prac nad specjalnym raportem pt. „Bezpieczeństwo łańcuch...
Od strony użytkowej najważniejszy element e-Doręczeń to szybkość. Nie musimy też odwiedzać placówki pocztowej, ż...
Wyzwania związane z sytuacją geopolityczną w różnych kontekstach, także gospodarczych, zdominowały Polski Kongre...
Nowelizacja ustawy o Krajowym Systemie Cyberbezpieczeństwa (KSC) miała być tarczą chroniącą polskie firmy i inst...
Polski bank z wyróżnieniem w kategorii Metaverse. Międzynarodowe jury doceniło innowacyjną kampanię Pekao dla młodych klientów.
Cyberprzestępcy wykorzystują dziś coraz bardziej wyrafinowane metody. Skalę zagrożeń ujawnia najnowszy raport CE...
Masz aktywną subskrypcję?
Zaloguj się lub wypróbuj za darmo
wydanie testowe.
nie masz konta w serwisie? Dołącz do nas