Reklama

Kanały TV Puls zostają w Premium TV

Biuro reklamy TVN zatrzymało TV Puls w swoim portfolio na kolejny rok. Atmedia tracą klientów na rzecz biur reklamy największych nadawców

Publikacja: 12.12.2012 17:54

TVN

i

TV Puls

poinformowały dziś, że będą kontynuować reklamową współpracę do końca 2013 roku. W portfolio kanałów obsługiwanych przez biuro

Premium TV

Reklama
Reklama

Grupy TVN

są też kanały grupy

4Fun Media

. Z kolei

Biuro Reklamy Polsat Media

przejęło reklamową obsługę na przyszły rok kanałów z grupy

Reklama
Reklama

BBC Worldwide

oraz cztery kanały z logo

Viasat

.

To oznacza rosnącą konkurencję dla brokera reklamowego Atmedia, który specjalizuje się w obsługiwaniu reklamowym kanałów tematycznych. - W czasie gdy molochy tracą, rynek stacji tematycznych rośnie w siłę, od początku roku wzmacniając się o ponad 10 proc. Nic dziwnego, że konkurenci szukają koła ratunkowego w postaci zewnętrznych kanałów – ich własne główne stacje (i główne źródła przychodów) straciły już szanse na jakikolwiek wzrost. I właśnie tu można szukać powodów zmiany - komentuje Marcin Boroszko, prezes Atmedia Group.Jak dodaje, pytanie czy w interesie Polsatu i TVN leży wzrost przychodów zagranicznych nadawców. - I tym samym – czy jest to długofalowa strategia biznesowa, czy czysto ratunkowe, doraźne działania obliczone na osłabienie rosnącej konkurencji ze strony stacji tematycznych - mówi.

Do portfolio Atmediów od Nowego Roku dołączą kanały Boomerang i Cartoon Network (Turner Broadcasting).

TVN

i

Pozostało jeszcze 99% artykułu
Reklama
Ekonomia
Firmy coraz częściej stawiają na prestiż
Ekonomia
Nowa era turystyki – kiedy dane pomagają tworzyć lepsze doświadczenia
Ekonomia
Małe i średnie firmy potrzebują doskonalenia kompetencji cyfrowych
Materiał Promocyjny
Rödl & Partner doradza przy sekurytyzacji VEHIS
Ekonomia
Polska już w 2026 r. będzie wydawać 5 proc. PKB na obronność
Materiał Promocyjny
Nie tylko okna. VELUX Polska inwestuje w ludzi, wspólnotę i przyszłość
Reklama
Reklama