TVN
i
TV Puls
poinformowały dziś, że będą kontynuować reklamową współpracę do końca 2013 roku. W portfolio kanałów obsługiwanych przez biuro
Premium TV
Aktualizacja: 12.12.2012 17:54 Publikacja: 12.12.2012 17:54
TVN
i
TV Puls
poinformowały dziś, że będą kontynuować reklamową współpracę do końca 2013 roku. W portfolio kanałów obsługiwanych przez biuro
Premium TV
Grupy TVN
są też kanały grupy
4Fun Media
. Z kolei
Biuro Reklamy Polsat Media
przejęło reklamową obsługę na przyszły rok kanałów z grupy
BBC Worldwide
oraz cztery kanały z logo
Viasat
.
To oznacza rosnącą konkurencję dla brokera reklamowego Atmedia, który specjalizuje się w obsługiwaniu reklamowym kanałów tematycznych. - W czasie gdy molochy tracą, rynek stacji tematycznych rośnie w siłę, od początku roku wzmacniając się o ponad 10 proc. Nic dziwnego, że konkurenci szukają koła ratunkowego w postaci zewnętrznych kanałów – ich własne główne stacje (i główne źródła przychodów) straciły już szanse na jakikolwiek wzrost. I właśnie tu można szukać powodów zmiany - komentuje Marcin Boroszko, prezes Atmedia Group.Jak dodaje, pytanie czy w interesie Polsatu i TVN leży wzrost przychodów zagranicznych nadawców. - I tym samym – czy jest to długofalowa strategia biznesowa, czy czysto ratunkowe, doraźne działania obliczone na osłabienie rosnącej konkurencji ze strony stacji tematycznych - mówi.
Do portfolio Atmediów od Nowego Roku dołączą kanały Boomerang i Cartoon Network (Turner Broadcasting).
© Licencja na publikację
© ℗ Wszystkie prawa zastrzeżone
Źródło: rpkom.pl
TVN
i
Coraz więcej firm świadomie inwestuje w jakość, nie tylko swoich produktów i usług, ale też w standardy współpra...
Dane płatnicze dają dziś wyjątkowy wgląd w zachowania i trendy konsumenckie w branży turystycznej. Pozwalają lep...
Polacy chcą rozwijać swoje umiejętności cyfrowe. Potwierdza to ogromne zainteresowanie szeregiem inicjatyw eduka...
Rödl & Partner zapewniła kompleksowe wsparcie podatkowe Santander i Jefferies przy kolejnej sekurytyzacji wierzy...
Aktualnie Komisja Bezpieczeństwa i Obrony pracuje nad Omnibusem gotowości obronnej. Cel jest jeden: zdecydowanie...
Wspiera edukację, lokalne społeczności oraz pracowników w ich trudnych życiowych momentach. Od 35 lat duński holding VKR – właściciel marek VELUX oraz spółek siostrzanych konsekwentnie pokazuje, że kapitał społeczny jest tak samo ważny jak kapitał finansowy.
Masz aktywną subskrypcję?
Zaloguj się lub wypróbuj za darmo
wydanie testowe.
nie masz konta w serwisie? Dołącz do nas