Komunikator społecznościowy zanotował w I kw. br. 2,5 mld USD przychodów z czego 2,27 mld pochodziło z reklam. Aż 59 proc. tej kwoty zapewnili firmie mobilni użytkownicy, których udział w przychodach wzrósł w ciągu roku prawie dwukrotnie. Wynik pierwszych trzech miesięcy 2014 roku jest o 72 proc. lepszy niż osiągnięty w analogicznym okresie rok temu.
Zysk netto Facebooka w omawianym czasie wyniósł 642 mln dol., o 193 proc. więcej niż w ciągu trzech pierwszych miesięcy 2013 roku.
Ponad miliard mobilnych użytkowników miesięcznie Facebook zawdzięcza strategii na rzecz komunikacji niezwiązanej z miejscem, a z aktywnym przemieszczaniem się członków wirtualnej społeczności. Codziennie na smartfonach i tabletach loguje się 43 proc. wszystkich użytkowników komunikatora tj. około 609 milionów osób, a 341 milionów spośród mających konta na FB korzysta z dostępu do społeczności wirtualnej wyłącznie z poziomu urządzenia mobilnego.