Tylko 99 zł za rok czytania.
Co zyskasz kupując subskrypcję? - możliwość zakupu tysięcy ebooków i audiobooków w super cenach (-40% i więcej!)
- dostęp do treści RP.PL oraz magazynu PLUS MINUS.
Aktualizacja: 22.01.2015 09:19 Publikacja: 22.01.2015 09:19
Nie wszyscy ubezpieczyciele stosują kartę produktu zawierającą komplet informacji o polisach z UFK. Wytyczne KNF także odnoszą się do obowiązków informacyjnych towarzystw, w tym do karty produktu.
Foto: Fotorzepa, Krzysztof Skłodkowski Krzysztof Skłodkowski
W maju ubiegłego roku weszła w życie rekomendacja dobrych praktyk informacyjnych przy sprzedaży polis na życie z ubezpieczeniowym funduszem kapitałowym (UFK). Została przygotowana przez Polską Izbę Ubezpieczeń (PIU) zrzeszającą towarzystwa ubezpieczeniowe. Ma przeciwdziałać zjawisku missellingu, czyli nieprawidłowościom przy sprzedaży polis.
Kluczowym zaleceniem rekomendacji jest stosowanie przez ubezpieczycieli karty produktu. Jest to dokument prezentowany klientowi przed zawarciem umowy. Powinny znaleźć się w nim najważniejsze informacje o ubezpieczeniu. Co więcej, należy przedstawić je jasno, w sposób niebudzący żadnych wątpliwości.
Podczas Europejskiego Kongresu Gospodarczego w Katowicach chcemy rozmawiać o jeszcze silniejszym partnerstwie po...
Właściwe techniki prowadzenia auta pozwalają zredukować zużycie paliwa nawet o 25%. Oprócz tego, co jest równie...
Dzięki dyrektywie Women on Boards już we wszystkich krajach zwiększy się różnorodność płci we władzach. Na tej z...
Dwa dni, 44 wystąpienia, panele i dyskusje oraz ponad 700 uczestników – tak wyglądał VII Krajowy Kongres Forów S...
Warunków przyspieszenia transformacji technologicznej nad Wisłą jest wiele. Potrzebne są inwestycje w pracowników, w tym ich szkolenia, ale też dbałość o zdrowie. Nieodzowne są też ułatwienia natury prawnej i jak zawsze – finansowanie.
Na tegorocznych rekordowych targach Agrotech wspólne stoisko „Wieści Rolniczych” i „Rzeczpospolitej” stało się o...
My jesteśmy gotowi na wszystkie scenariusze. Wprowadziliśmy wiele nowych modeli samochodów osobowych, w tym SUV-y, crossovery i auta sportowe. Mamy też pojazdy użytkowe dla wszystkich rodzajów działalności – mówi Attila Szabó, prezes i dyrektor zarządzający Ford Polska.
Masz aktywną subskrypcję?
Zaloguj się lub wypróbuj za darmo
wydanie testowe.
nie masz konta w serwisie? Dołącz do nas