Już za 19 zł miesięcznie przez rok
Jak zmienia się Polska, Europa i Świat? Wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia i historia w jednym miejscu i na wyciągnięcie ręki.
Subskrybuj i bądź na bieżąco!
Aktualizacja: 07.07.2025 10:11 Publikacja: 14.03.2022 13:16
Foto: Bloomberg
Amerykański producent chemii gospodarczej i artykułów higienicznych P&G (Ariel, Tide, Lenor, Fairy, Pampers, Always, Gillette, Head & Shoulders, Pantene, Blend-a-med) podnosi ceny sprzedaży swoich wyrobów w Rosji średnio o 43 proc.. Firma tłumaczy to wzrostem kosztów logistyki, materiałów oraz dewaluacją rubla . Firma część swoich produktów dostarczała do Rosji z Polski. Teraz musi radykalnie przebudować swoją logistykę, co nieuchronnie podnosi koszty.
Dla rosyjskiego klienta ceny zakupu środków piorących powinny wzrosnąć o 30 proc., Koszt artykułów do higieny dziecięcej wzrasta o 47 proc., dla kobiet - o 33 proc., produktów kosmetycznych i zdrowotnych - o 67 proc., produktów do pielęgnacji włosów - o 63 proc., produktów do higieny jamy ustnej - o 58 proc., produktów do golenia — o 65 proc. a środki czystości profesjonalnej podrożały aż o 74 proc
Jak zmienia się Polska, Europa i Świat? Wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia i historia w jednym miejscu i na wyciągnięcie ręki.
Subskrybuj i bądź na bieżąco!
Kolejna porcja danych nie jest już dostępna dla obywateli Rosji. Po gospodarce i handlu zagranicznym, teraz reżi...
Inflacja wchodzi już do przedziału celu NBP i tylko w mało prawdopodobnym scenariuszu się z niego symbolicznie w...
Lipcowa obniżka stóp procentowych była „dostosowaniem”, a Rada Polityki Pieniężnej nie przesądza kolejnych decyz...
Jesteśmy skłonni dalej obniżać stopy procentowe, jeśli inflacja będzie się zachowywać tak, jak to przewidujemy –...
Rada Polityki Pieniężnej obniżyła na lipcowym posiedzeniu stopy procentowe o 25 punktów bazowych, w tym stopę re...
Masz aktywną subskrypcję?
Zaloguj się lub wypróbuj za darmo
wydanie testowe.
nie masz konta w serwisie? Dołącz do nas