W piątek do ruchu włączony został odcinek drogi ekspresowej S7 pomiędzy Lesznowolą a Tarczynem. Kierowcy mają teraz do dyspozycji dwie jezdnie w pełnym przekroju dwóch pasów ruchu na długości 17 kilometrów. Otwarty został również węzeł Złotokłos, a na sąsiednich odcinkach trasy pełną funkcjonalność zyskały węzły Lesznowola oraz Tarczyn Południe.
Generalna Dyrekcja Dróg Krajowych i Autostrad (GDDKiA) zastrzega jednak, że to nie koniec prac: ponieważ trwają jeszcze roboty na węzłach Antoninów i Tarczyn Północ, a także na drogach serwisowych i lokalnych, maksymalna prędkość na uruchomionym fragmencie S7 została ograniczona do 80 km/h. Zniesienie ograniczenia będzie możliwe po zakończeniu tych robót, co jest planowane do I kwartału przyszłego roku. Wtedy zacznie się remont dotychczasowego przebiegu DK7 – 17 kilometrów od Sękocina Starego do Rembertowa. Według GDDKiA, zakończenie tych prac, a w rezultacie całego kontraktu, przewidziano na koniec trzeciego kwartału 2024 r.